čtvrtek 27. června 2013

Žiju plus nudné plány na prázdniny

ahoj všem:) 

už dlouho jsem se chtěla ozvat, ale jelikož pro mě zkouškové ještě neskončilo nemám moc čas na blog a spíš ani náladu. :D 

Jak bude trávit prázdniny? Moje prázdniny budou takové skoro jako vždycky do 18.července budu ještě dodělávat druhou školu čekají mě ještě 2 zkoušky a musím napsat ještě 2 seminárky a pak doufám, letos konec. No potom  budu mít volno, jedu s kamarádkou na koncert Hugha Lauriho do Prahy, pak se vrátim a hnedka odjíždím k babičce a pak až do začátku semestru budu doma, hlídat zvířetstvo, protože rodinka vyráží do světa, segruška jede s kamarádkou zase do Anglie trhat jabka a rodiče jedou do lázní a pak v září ještě do Řecka dali si to jako narozeninový dárek a Beruška bude hlídat psa a králíky(rozhodujeme se že si k Hrozinkovi pořídíme ještě Mrkvičku) a rybičky a bude hlídat barák. Týjo až teďka mi došlo, že budu v baráku úpe sama. :D Možná pojedu ještě ke kamarádce na chalupu, zve mě tak už asi 3 roky tak bych za ní mohla zajet.

Dokončila jsem Ripped in 30  a jsem trošku smutná, protože jsem nabrala 1cm svalů, ale že bych zhodila tuk to ne.... no budu muset makat víc, nebo nevim co už dělat aby se ten posranej tuk na mě rozpustil a já mohla nosit kalhoty velikosti 38.  O tom, jak mě dokáže vytočit, když mi někdo, řekne jez víc zeleniny(jsem vegetarian zeleninu jim denně), pij vodu, a cvič se tu nebudu rozepisovat, protože by to bylo na celý článek...
Co se týče programu, tak musím říct, že Ripped in 30 mě osobně bavilo mnohem víc než 30 days Shred, navíc jsem zjistila, že špatně cvičím lunges, a squats z čeho mě pak bolely kolena u 30 days Shred, naučila jsem se to cvičit správně a kolena už mě nebolí. Kdybych měla napsat nejoblíbenější level z všech 4 tak asi 3 a level 4 je v těsném závěsu. Byla to sice strašná makačka, a často jsem Jilian proklínala co si to zas vymyslela, ale na konci jsem byla štěstím bez sebe, že jsem to zvládla.
můj miláček Hrozinek

A to je tak vše, jdu se zase učit účetnictví než z toho úplně zbláznim, člověk by řekl, že když jsem ho měla na střední a maturovala jsem z něho, že by mi to mělo být jasné, no zjisťuju, že účetnictví pro mě bude vždycky záhada.

Žádné komentáře:

Okomentovat