neděle 2. června 2013

Fotografii po druhé

Dneska jsem procházele články z mého starého blogu a zjistila jsem dvě věci. Za prvé bloguju už skoro 3 roky - první blog jsem si založila 6. prosince 2010, druhý jsem si založila 25.dubna 2012 (opožděně si musím poblahopřát k ročnímu výročí), za druhé našla jsem na starém blogu dobré články, tak bych je sem postupně přepsala. Založila jsem dva nové štítky, pod prvním štítkem "Křížem krážem po světě" čekejte moje cestovatelské zážitky. Některé státy tu budou popsané celkově, jiné budou rozkouskované, třeba jako Francie a Británie. Hned první článek bude o Paříži. Další nový štítek je "Přečteno" kam bych chtěla psát o knihách, které jsem v poslední době přečetla. Uvědomila jsem si, že sice mám v pravém sloupci "Právě čte", ale už tam nemám recenzi, jak se mi kniha líbila a jestli má cenu ji číst. Nejsem, žádný literální kritik, tak nečekejte žádnou skvělou kritiku, bude to spíš je takové shrnutí toho, co se mi v knize (ne)líbilo.

Jelikož miluji fotografii, o nich jsem psala v minulém článku, tak se pokusím více fotit, protože opravdu zanedbávám focení.
Tady je pár fotek, co jsem našla v notebooku, je to taková směsice všeho, loňské léto, pokus o umělecké fotky, architektura.




Žádné komentáře:

Okomentovat