středa 12. června 2013

He's happy without you

je to divný, už jsem na něj zapomněla a včera jsem nějakou náhodou viděla jeho novou fotku na fcb, samozřejmě je tam se svou současnou přítelkyní, ale stašně mu to tam slušelo a vypadal vážně štastně, tak štastého jsem ho už dlouho neviděla. Takže dneska jsem bylana jeho facebooku a prohlížela všechny fotky co tam má.... Jsem magor. Black-ladybird vzpamatuj se! Je pryč!


Myslela jsem si, že když se odstěhuju do Brna a on zůstane v Šumperku tak nás budou dělit ty kilometry. Dál jsem si myslela nějak naivně, že bych mohla potkat někoho novýho tady v Brně a ono furt nic, maximálně gayové, který zřejmě přitahuju jako mucholapka. :D

Poslední tři roky jsem všechny fotky co dával na facebook nebo jakýkoliv jeho status jsem jakž takž úspěšně ignorovala, akorát ta včerejší fotka nějak nešla ignorovat.Mohli jsme být ak štastní... pozdě bycha honit! No doufám, že ta potrhlost nevím jak to nazvat ve mě zase brzy skončí, a já se vrátím k normálnímu žití. rozuměj učení na zkoušky

Žádné komentáře:

Okomentovat