sobota 1. června 2013

Fotografii

neumím si bez ní představit můj život. Je to vášeň, která mě pohání. Fotografie jsou tak magické, dokážou zachytit věci, které pouhým okem nevidíme.
Svou první fotku jsem udělala asi ve 11 letech a zamilovala jsem se. Byla to láska na první dotek, a taky pohled. Btw. je to asi jediná láska, která mě nezklamala a nezradila a nikdy mi nedá"kopačky"...
Pořádně fotit jsem začala až v roce 2009, když jsem si koupila mojeho "Drobečka" NIKON D60 s objektivem 18-55mm a 18-200mm. Do té doby jsem vždycky fotila kompaktem nebo digilálním foťákem.
A jelikož jsem fotila a fotím pořád, tak jsem měla vernisář. Svou první a doufám, že né poslední.
Poslední dobou nemám, na focení už tolik času díky škole, ale o víkendu když výjde čas a dovolí počasí tak vyrážím fotit.
Fotím především přírodu, macro fotografie, zvířata, architekturu.






Žádné komentáře:

Okomentovat