pátek 3. května 2013

Růžové Brno

Ahoj všem:)

už dlouho jsem chtěla napsat, ale nevěděla jsem pořádně o čem, ani toho času není nazbyt, když se zase blíží zkouškové období. 


 Hnedka k nadpisu, abych ho vysvětlila.  Brna přišlo jaro(konečně) a rozkvětly stromy, nádhernými růžovými květy. Tyto fotky jsem fotila v úterý, kdy bylo v Brně krásně.

A co je u mě nového?
Ve Vepřově prší a je hnusně. Po třech týdnech jsem včera o půl dvanácté v noci dorazila domů. Jůchůůů. Moje postýlka a pokoj a Emma jak mi chyběly(rodiče samozřejmě taky).
  •  Dokončila jsem 30day shred i když od půlky druhého levelu jsem musela udělat menší modifikace, na cviky na kolena, protože bohužel i já patřím k těm, které po Jillian začaly bolet kolena. Celý program mi netvrval 30 dní jak slibije Jill, ale nějakých 36, protože jsem musela dělat pauzy. Teďka jsem už týden necvičila a kolena bolí míň, ikdyž stále bolí.:(  Za ten měsíc jsem zhubla jenom 1,5kg a zhruba 2cm všude, nejvíc teda prsa jak jinak u mě :D 
  • Asi před týdnem jsem se oblékala ráno a koukla na mě segra a pronesla "Kde máš prsa?" no zmizely trošku...
  • Začala jsem cvičit Ripped in 30, samozřejmě s modifikacemi na kolena. Je to zvláštní, když jsem cvičela Bodyrock a později Zuzčiny Zwow nikdy mě kolena nebolely, začnu cvičit Jill a kolena jako kdyby se pomátly a nepřestávají bolet a zlobit... nějak si to neumím představit, side lunges, forward/backward lunges a další modifikace lunges jsem cvičila i před Jill a nikdy mi nedělaly takovej problém, teďka neudělám ani 1 lunge jak by mě ty kolena bolely.:(


  • Ještě předevčírem jsem se chtěla podělit o to, že moje prázdniny nebudou tak nudné jako vždycky, kdy jsem doma maximálně jedu k babičce, ale po včerejšu, když mi kámoško oznámila, že nemá peníze tak zas nic... a já bych na ten koncert Hugha Laurieho tak ráda jela. Už jsem se tu na blogu kdysi zmiňovala jak miluji House, a jak jsem od Hugha přečetla vše co vydal a co bylo o něm napsáno. Pak jsem s tou tamou kamarádkou měla jet ještě do Karlových Varů na filmový festival, ale to asi taky padá kvůli nedostatku financí.

  • Ke zkouškovému období takže včera 2 zkoušky jedna za B a druhá dokonce za A.:) Jsem já to ale šikula. 
  • Na právnicko-podnikatelské škole mi zbyvají už jenom 4 zkoušky + seminární práce. Na francouzštině toho je víc, naštěstí v jednom předmětu je zápočet za docházku + seminární práci a dva předměty mám jen za seminární praci, no zbytek bude trošku fuška, ale to zvládneš Black-ladybird!:)

Moje vyhlídky na víkend:
  • dneska napsat, alespoň část seminární práce do účetnictví + zaúčtovat příklady
  • jít s maminkou vybrat babičce dárek 
  • 16:15 - sedět u TV (po 3 týdnech) a sledovat hokej 
  • když to kolena dovolí dát si Jill 
  • dohnat resty ve sledování seriálů
  • číst Obchodníka se smrtí od Hugha Laurieho
  • sobota - oslava u babičky (moc se nepřejíst)
  • neděle - dopoledne Objektiv a odpoledne zase to učení
  • neděle večer- směr Brno



Žádné komentáře:

Okomentovat