středa 29. května 2013

Jak mi Starbucks zachránil život

Ahoj všem,

dneska mám pro vás jeden typ na knihu. Sice v pravé liště pod nápisem Právě čtu je kniha Obnažená Paříž od Stephana Clarka, já bych Vás, ale chtěla upozornit na jinou skvělou knihu a tou je Jak mi Starbucks zachránil život a napsal ji Michael Gates Gill.

Dostala jsem ji k narozeninám od kamarádky Gia Gianniny.(sice narozeniny mám v říjnu, ale z časových důvodů, a protože se nevídáme často, jsem ji dostala až před 14 dny :D) A předčtenou jsem ji měla extra rychle zhruba za 4 dny. 
Životní příběh o Američanovi, který ztratil všechno, pro to, aby zístal ještě víc než ztratil.
Příběh se odehrává v New Yorku,a je o muži, který vyrůstal v bohatství na Upper East Side, jeho otec, dělal novináře v New Yorkeru, on sám pak studoval na Yale, po studiích dostal hned skvěle placenou práce v reklamní firmě, kde se postupem času stal výkoným generálním ředitelem. Za svůj život se potkal třeba s Hemingwayem, Alžbětou II, Jackie Kennediovou.  Jeho život byl skvělý, až do okamžiku, než ho propustili, pak to s ním začalo jít s kopce.




Pak ale jednoho dne, když se potuloval po NYC, šel na svou oblíbenou kávu do kavárny Starbucks, na rohu 98 a Brodway, kde se zrovna konal nábor nových lidí. Shodou náhod, se ho zaměstnankyně Starbucks zeptala, jestli nechce práci a on řekl: "Ano, chci," a tak začal pracovat ve Starbucks. Nebylo to pro něj, vůbec jednoduché, v té době, když přijal místo v kavárně mu bylo už 63 let. Postupem času se zapracoval do chodu firmy. S tím jak tvrdě pracoval si začal uvědomovat, jak ho ta práce baví a naplňuje.


Podle informací na konci knihy se chystá i film, kde by hlavní postavu měl stvárnit Tom Hans, avšak na čsfd, jsem o tom nenašla ani zmínku tak nevim.

Žádné komentáře:

Okomentovat