úterý 7. května 2013

Je tak při úterý...



Ahoj všem:) 

dneska v to bude kraťoučký článek, protože jsem už unavená. Ráno jsem upravovala design na blogu, aby vypadal lépe.:) pak rychle nakoupit a pak odpoledne psaní seminárek. Asi mě to už zabije to psaní všech různých seminárek.Ono celkem zvládám psát ten obsah, člověk zajde do knihovny, najde si potřebnou literaturu, zabrousí na internet, ale proboha co mám pořád psát do úvodu a zavěru? Vždyť je jasné, že to všichni píšeme, jenom abychom dostali patřičný počet kreditů. 

zdroj:tumblr


Zítra volno. juchůůů. Aspoň se pořádně vyspim, pak dodělám všechny resty a večer Ladies Night. Celkem se těšim na kamarádky, dlouho jsem je neviděla, a dokonce i M. nakonec souhlasila, že si udělá milostivě čas. :D 
Potom co jsem včera zjistila, že má Bublina blog jsem si uvědomila, že když jsme se viděly naposled to bylo v únoru, jsem jí chtěla říct, že mám blog. Naštěstí  to bylo jenom chvilková pomatenost. O tom, že mám blog totiž ví jenom moje nejkamarádka a spřízněná duše Gia Giannini. Rozhodla jsem se, že jí to neřeknu. Už si nejsme tak blízké, abych jí musela oznamovat všechno co se děje v mojem životě.

Kolena už mě bolí méně a méně což znamená, že už za chvilku budu moct zase cvičit.YES! Jak necvičim tak mě to strašně ubíjí. Jako správný fitness nadšenec potřebuju minimálně 5x týdně nějaký workout.

zdroj: tumblr
To bude asi dneska vše. Užijte si zítřejšího volna

Žádné komentáře:

Okomentovat