pátek 17. května 2013

Pateční report

Ahoj všem :) 

po týdnu, se zase ozývám. Zkouškové je v plném proudu, takže toho co by se dalo napsat je málo, protože moje dny vypadají stejně, ráno vstanu, snídaně, pak chvilka prokrastinace na internetu, pak učení, oběd, odpolední šlofík, učení popřípadě jít na zkoušku, večer, zacvičit si aspoň jogu s Jillian a pak zase učení na další zkoušku. V rámci oddalování učení jsem dneska dočetla knížku, kterou jsem začala číst v neděli večer.:D

Tento týden jsem měla dvě a v neděli mě čeká další, avšak po celém týdnu jsem se na Živnostenské právo ještě moc nepodívala, sice snaha byla ve středu a včera, ale dneska jsem naprosto lenivá, takže jsem se ráno při snídani dodívala na Mr.Nobody s Jaredem, momentálně moje vrcholí moje mánie po Jaredovi což obnáší, shlédnutí všech filmů, ve kerých hrál a nevadí, že už jsem ten film viděla několikrát, dále neustálé ukládání fotek na tumblru a poslouchání písniček od 30 STM. Samozřejmě jeho obličej zdobí moji plochu na notebooku i mobilu, mp3jce :D
Navíc v pondělí vychází nové album 30 STM! Ještě jsem zjistila, že Jared má být 2.7 v Hradci Králové na Rock for People, akorát ta cena vstupenek je už na mě moc takže si budu muset počkat, až ho uvidím někde jinde, třeba přijede do Brna. Prosím, ať přijede do Brna!

Nejlepší zpráva tohoto týdne je, že Hugh Laurie přidal ještě jeden koncert v Praze a já jsem přesvědčila best kamarádku Gia Giannini, že musíme jet. A tak jsem včera zaplatíla lístky a je jasný, že 27.7 2013 budu v Praze a uvidím "Dr.House" :) jsem  ráda, že  to tak dopadlo. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat