čtvrtek 9. května 2013

Středeční volno

Ahoj všem:) 

Tak včera jsem měla takový studensko - volný den. Většinu dne jsem dělala ty zatracené seminárky, které už mám z velké části hotové. Večer jsem pak byla s kamarádkami na drink. Byly jsme v jednom brněnském baru na Kozí ulici 10. Dala jsem si dva drinky jeden se jmenoval White Russian, a druhý Summer wind. Oba dva byly úžasné, jenom White russian bylo málo, ale tak to se dalo čekat od nápoje, který má 3 ingredience.

zdroj:tumblr
Posezení bylo fajn a zábava, ale jelikož jsme se my 4 neviděly už hodně dlouhou dobu, bylo to takové zvláštní, protože když holky o něčem mluvily a já jsem o tom nevěděla, jenom jsem tam seděla a smála se, když to bylo vtipné. Navíc D + K bydlí spolu na bytě, takže jsou spolu furt a vědí a osobě všechno. M. byla taky v klidu, udržela jsem se a neřekla nic o blogu, akorát jsem se musela držet, když mluvila o všem zdravém co jí a jak cvičí a jak její blog navštívilo už 1500 lidí...
Další zvláštnost včerejšího večera byla ta, že jsme šly pak ještě do jedné hospody, kde si holky daly žebírka. Nejzvláštěnjší bylo, dívat se na ně jak se cpou, a nedát si ani kousek.

A co vy jak jste si užili den volna?


Žádné komentáře:

Okomentovat