úterý 16. dubna 2013

Úterky francouzského filmu VI

Ahoj všem :)

 po dlouhé době se zase ozývám s francouzským film, který jsem shlédla v uplynulých týdnech.
Za ty tři týdny co jsem se neozvala jsem shlédla dva filmy. První film, které jsem shlédla se jmenuje Paříž, a ten druhé se jmenuje Paříž-Manhattan.


Paříž 
Do tohoto filmu jsem se zamilovala, viděla jsem ho před 14 dny a tento týden jsem se na něj dívala znovu. Je to film, kde se prolíná více příběhů dohromady. Celý příběh se odehrává v Paříži (nečekaně :D). Tak tedy nemocný tanečník (Romain Duris), hledá odpovědi na život, jestli umře nebo bude jestě chvilku žít. Jelikož je celé dny doma, tak pozoruje lidi co chodí po ulici. Sleduje pekárnici, jak peskuje brigádnice, sleduje profesora historie na Sorbonně, který se zamiloval do své studentky, sleduje trhovce jak prodávají své zboží.  Celým filmem provází písnička, do které jsem se zamilovala a musím ji od té doby poslouchat pořád => Wax Tailor - Seize the day
odkaz



Paříž-Manhattan

odkaz
Podle názvu jsem si myslela, že půjde o příběh, kdy buď někdo bydlí na Manhattnu a odstěhuje se do Paříže nebo naopak. Jak jsem byla překvapená, že film neopuslil Paříž. Film je o dívce, která od puberty miluje filmy Woodyho Allena odtud tedy ten Manhattan. Celým filmem provází Woodyho hlas, který jí vždycky když neví jak dál nějak odpoví, na konci filmu se Woody dokonce objeví má tam takovou pidi roličku.:) Celkově se mi film líbíl, na čsfd jsem mu dala tušim 3 hvězdičky.










Na co se můžete těšit příště jelikož miluji Jeana Rena tak jsem si říkala, že bych se mohla podívat na Purpurové řeky 1, ale spíše 2 ty mi přišli lepší navíc mám dvdčko doma v originále a nemusím nic hledat na nternetu.:)

2 komentáře:

  1. No tak já delší dobu uvažuju, že se podívám právě na Paris-Manhattan, tak snad o víkendu :)

    OdpovědětVymazat