pondělí 6. května 2013

Takhle pěkně při pondělku...

Ahojky všem:)

Přeji všem, krásný začátek týdne. Dneska jsem vstávala v 5h -> cesta směr Brno, v 8 už jsem v Brně a mířím směr škola, tam v automatu kupuji kafe, abych se vůbec probudila, a byla schopná dávat aspoň trošku pozor na přednáškách.  Tak to je začátek mého dne. Cestou ze školy jsem se prošla do alberta a nakoupila trošku jídla. Jelikož kolena pořád pobolívají, tak jsem šla pěšky domů, protože je to jeden zmála pohybů, které mohu provozovat,ještě plavání. :D
zdroj:tumblr
Doma sednu k notebooku, a co nezjistím, exnejlepší kamarádka si skoro před čtvrtrokem založila blog o fitness a zdravém životním stylu a řekla to všem kromě mě. Zjistila jsem to až dneska, když si jiná moje kamarádka uložila na fb její stránku. Jsem z toho smutná, nic o ní už nevím, když s ní chci sejít, tak to vždycky zruší, nebo nemá čas, a pak když už se vidíme, což není moc často tak se nemáme o čem bavit... Mrzí mě to, nejen protože zapomněla na moje narozeniny, ale také protože od základní školy přes střední jsem vždycky našly téma dokázaly jsem mluvit hodiny a hodiny, byly jsem spolu venku a když jsme přišly domů tak jsem si dokázaly dlouho hodiny ještě psát na ICQ.

Samozřejmě cvičí se Zuzku a je její nadšenec, když jsem ale já začala cvičit Bodyrock před 4 lety tak se na mě dívala jako na blázna, že ona prý raději bude cvičit ve fitku a něco takového by nikdy necvičila!  

Jedna z nejkrásnějších fotek Zuzky:)
A co mě čeká ještě přes den? No jelikož už dneska nemám přednášky tak se budu muset učit. Dopsat seminárku do účetnictví a antických reálii, naučit se daňové zákony + další zákony co mají souvislost s finančním právem. K večeru budu mít zase nervy na pochodu, protože se hraje hokej... no a pak nevim asi budu číst nějakou knihu. Měla bych si dát něco na posilování břicha, a nějaké cvičeníčko na ruce. A to bude asi vše. 

Užívejte dne.:)

1 komentář:

  1. Zuzka je krásná, je škoda, že si ty vlasy odbarvila. Ty tmavé jí slušely víc.

    OdpovědětVymazat