středa 22. května 2013

Asi dělám někde chybu...

asi už, to tak bude. Dělám prostě někde chybu, protože jinak si neumím vysvětlit fakt, že jsem se zase zamilovala do gaye. :D Tento můj gay je skutečný, chodí se mnou na francouzštinu. A já jsem si furt říkala, proč s ním mám tak dobrej vztah, nestává se u mě moc často, že bych měla dobré vztahy s muži... 

Opravdu teďka nevim co s tím.:D a musím se tomu smát, protože to není poprvé co se mi to stalo, že jsem se zamilovala do gaye. :D Tak aspoň, mám kamaráda gaye, protože gaye je pro svobodnou holku záchrana, a taky nejlepší nákupní pomocník. 

A teď moje platonické lásky ke známím hvězdám:

Jako prvního musím uvést Freddiho Mercuryho, protože byla moje první láska a milujiho i teď i když je už 22 let po smrti. S Queeny jsem znala od mala, dokonce jsem na nich doslova odkojená, ale až teprve ve 14 letech jsem si přečetla Freddiho biografii a úplně propadla jak Queenům tak Freddymu. On byl vyjímečný člověk. Freddy, byl jedním z důvodů proč bych chtěla žít dřív.Tím dřív myslím před rokem 1985 kdy se konal jediný koncert Queen v ČSR a to v Budapešti. Strašně bych ho chtěla vidět na živo, jak běhá po podiu. Freddie se snažil, aby každý koncert byl jiný. Nesnášel, když byl na nějakém koncertu a ten vystupující zpěvák to měl stejné.


 Myslím, že každopádně se tu musí objevit jméno Matt Bomer. Krásnějšího chlapa jsem snad neviděla. Matt spíše jeho role Neala Caffreyho je prototypem muže, kterého bych chtěla potkat.Komu by se nelíbilo mít doma muže, který mluví více jazyky než vy, miluje víno a když už neukradne obraz od Moneta tak vám udělá kopii. :D Akorát doufám, že role Christiana Greye se obejde bez něj.

 Mezi další bych zařadila Jima Parsona alias - Sheldona Coopera. Ono asi gayů, do kterých jsem se zamilovala je víc, ale tito jsou nejdůležitější, protože nějakým způsobem ovlivnili můj život.
P.S Pane Bože! Já zapomněla na Boba Harpera, ano ten úžasný a dokonalý Bob Harper, do kterého jsem byla zamilovaná naposled před čtvrt rokem když běžela 14 řada The Biggest Loser.

Žádné komentáře:

Okomentovat