pondělí 6. srpna 2012

Zoo Ostrava

Po dlouhé době, jsem byla zase v Zoo. Úplně jsem zapomněla jak jsou Zoo super, uvědomila jsem si jak moc miluji zvířata všeho druhu a i když bylo všude nápsáno nesahat a nekrmit, tak já jsem nátahovala ruku a pokoušela se pohladit co šlo, přitom jsem se pokoušela nerozbít foťák. 
Zoo Ostrava je nádherná zoo, jsou tam pavilony kde zvířata příjdou až úplně k vám a máte je na dosat ruky. Samozřejmě nejkrásnější byla Rashmi. Jediné české sluně jak jezdí napsáno na brněnských šalinách. :D
 Ale i ostatní zvířata, byla krásná, třeba vydry, tygři, papoušci, kloun očkatý (Nemo), žirafy, zebry, hroši kdyby z nich šlo vidět víc jak oči, sovy, supy, opičky. Překvapilo mě, že v zoo byl pavilon s názvem Na statku, kde jste si mohly prohlédnout jak vypadá prasa, ovce, kráva, husa, králík slepice. Přišlo mi to dosti úsměvné, protože jsem si nemyslela, že by děti neznali tyto typické realie s českého venkova, pak jsem si ale uvědomila, že dnešní děti, hlavně ty městské buď sedí doma u videoher a play station nebo mají různé kroužky až umělecké nebo sportovní a krávu nebo prase viděli možná tak na obrázku v učebnici vlastivědy nebo přírodopisu. 

Jediné co mi vadilo bylo to, že tam bylo moc lidí, hlavně poláci nevychovanci a taky počasí jsem dost dobře nevyhmátla, protože bylo dusno, pak chvilku pršelo a pak byl zase pařák, když jsem přijela v 5 odpoledne domů tak jsem byla úplně mrtvá, ale dala jsem si malinkýho šlofíka a večer watching na Neala, pojídání mozzarelky s rajčátkama, Hubert (vodní dýmka) a zelený čajík. Tolik o nedělním výletu. 

















Žádné komentáře:

Okomentovat