pondělí 13. srpna 2012

Depresivní nákupy

Zase jsem byla vyvedena z omylu, že nakupování může být zábava. Pro mě nakupování zábava asi nikdy nebude, protože za a) ikdyž člověk zhubne za poslední půl rok 12kg a stále hubne by podle předpokladu měla být hračka omyl byl hon za nedosažitelným za b) nevim, jestli je to jenom moje domnění, ale zdá se mi, že ve všech obchodech mají rozšiřovací zrcadla, špatné osvícení takže člověk vypadá opět jako vyvržený vorvaň což vám na sebevědomí  moc nepřidá... c) když už člověk na sebe něco narve co vypadá normálně i v zrcadle v obchodáku tak to zase stojí majland. Z toho plyne, že nákupu jsou pro mě nutným zlem. Toho nutné zlo jsem obsolvovala o víkendu a z Brna jsem si přivezla jedno maxi triko, dvoje boty, dvě úžasné podprsenky z Tezenisu ve slevě za 130,- což je paráda a už zmiňované rifle. 


Abych se ale vrátila k tomu, jak jsem si myslela, že nakupování už pro mě nebude tak depresivní a ne jen o tom sehnat něco do čeho se narvu, abych měla v čem chodit, to bývalo v dobách kdy jsem měla velikost 44-46 tedka mám 40 a zdárně se blížím k mojí vysněné 38 nebo ještě líp 36.Upřímně jsem si myslela, že s velikostí 40 nebude zas takovej problém něco sehnat, člověk přece jenom má na výběr větší množství oblečení než se 44-46, omyl byl pravdou a já strávila 5hodin v Olympii a žádné kalhoty mi nebyli až na ty jedny, které jsem si ze zoufalství koupila.Asi bych měla uvést, že my bylo dost kalhot, ale jelikož mi nesluší úplné skinny kalhoty tak je opravdu problém sehnat kalhoty, které nemají snížený pas a nejsou úplné.
Člověk může jen doufat, že jednou snad, pro něj nebude nakupovaní tak depresivní záležitostí, že jednou příjdu do první obchodu uvidím tam pěkné kalhoty, půjdu do kabinky jako zázrakem mu budou sedět a následně si je koupí.

1 komentář:

  1. Baju, s velikostí 38 je výběr báječnej, ale pořád záleží na tom, jaký má tvoje tělo tvar a těžký je to vždycky pro nás smrtelníky. :)

    OdpovědětVymazat