čtvrtek 30. srpna 2012

Cvičení povoleno.

juchůů! Můžu cvičit oficiálně.:)Už se těším až si zítra zacvičím. A teďka k dnešku byla jsem u doktorky zase se zády, naštěstí to dneska dopadlo dobře. Snažila jsem se být co nejvíc milá, odpovídat jenom na dotazované otázky a moc to nerozvádět. Taky jsem neřekla hned co mě napadlo, ale zapojila jsem mozek a řekla tu nejlepší odpověď, která mě v ten moment napadla, až na jedinou větu, kterou jsem si mohla odpustit a to "Bože já se nechci vážit", což asi sestřičce nevadilo a hnala mě na váhu.:)

Domluvila jsem se s ní, že jelikož moje záda posledních pár dní poslouchají, mě na ten rengen posílat nebude, jedině, že  by krevní testy dopadly špatně, tak by mě tam poslala. Na tu krev jdu příští týden, doufám, že to přežiju, protože mi budou brát krev na pět různých testů. Smožřejmě tu krev mi budou brát ráno a ještě na lačno. Což by normálně fungovalo, ale u mě ne. :D Já jsem zvláštní případ lidské existence za prvé nejsem schopná vstát brzo, protože jsem noční sova a za druhé bez jídla ráno nejsem schopná fungovat. Takže to bude dost komické, už vidím tu scénku, jak celá ospalá v 7 ráno stepuju před ordinací s prázdným žaludkem, pak až příjde sestra a řekne mi, že můžu jít do ordinace,aby mi vzala tu krev tak jí tam omdlím. :D jak mi napíchne žílu. Opravdu mě to rozesmívá. 

Žádné komentáře:

Okomentovat