čtvrtek 9. srpna 2012

My tumblr

před dvěma dny jsem si založila tumblr.Jsem z něj nadšená jako jsem před spoustou let byla nadšená s deviantartu. Sice ještě pořád nevim jak ho používat jako tumblr, ale tak to se snad čase vytříbí, hlavně že jsou tam tak nádherné forky. Taky bych chtěla umět v ten praví moment zachytit okamžik něčeho krásného. A hlavně chtěla bych umět fotit lidi, protože to neumím, loni když jsem fotila svatbu ty fotky sice nedopadli špatně, byli tam dokonce i velmi povedené fotky, ale problém bude v tom, že to asi není můj šálek čaje jak se tak říká, já fotím města, přírodu, zvířata a spoustu dalších věcí, které neumím pojmenovat, ale lidi ty ne. No můžete posoudit na dA
Na tumblr mám svoje fotky a po včerejšku když jsem tam strávila asi 2 hodiny je tam spousta reblogovaných fotek, nápisů a minividei toho co se mi líbí. Momentálně jsem zamilovaná do NYC ani pořádně nevím proč, ale to město mě přitahuje pořád víc, tím nechci urazit moji milovanou Paříž a Londýn, které též nesmírni miluji a pokládám je za ta nejlepší města na světě, ale New York teďka vede. Jeho atmosféra, central park, spousta restaurací, lidí, muzeí, nákupních center. V New Yorku nejste nikdy sami, společnost vám totiž dělá město.

Žádné komentáře:

Okomentovat