pátek 24. srpna 2012

Moje záda řekla STOP

po sedmi letech co jsem měla problémy se zády, bolela mě někdy víc někdy mín, se moje záda rozhodla, že už nehodlají pořád poslouchát jak odkládám návštěvu doktora a jednoznačně řekla ve středu STOP! Co to stop znamená? Moje záda je zablokovala a tak jsem po asi hodině breku co jsem se nemohla ani pohnout, zvednout ruce ani nohy nic přemohla a nohou si podala se stolku co mám u postele ibalgin po dalších 15 minut co jsem ležela a snažila se nedýchat, protože i to bolelo, jsem zavolala mamce do práce, že se nemůžu hýbat, a že tu práci kterou mě zaúkolovala neudělám. Mamka nelenila vzala si dovolenou a přispěchala napomoct. S její pomocí jsem se postavila, mamka mě oblekla a šly jsem hlemýždím krokem k doktorce. V čekárně jsem si vyslechla od důchodců, jak jsou na tom špatně, jak je všechno drahý a pak nějaký drby... Abych to zkrátila, když jsem se dostala do ordinace, doktorka se na mě podívá a říká, že mám zablokovaný záda jako bych to nevěděla sama napsala mi troje různý prášky, který bohu dík pomáhají, takže teď moje záda bolí tak přijatelně. Příští týden jdu k doktorce znovu na prohlídku, bude mi brát krev a říkala, že mě pošle někam na rengen asi do nemocnice jak já nesnáším nemocnice! Je tam strašně negativní klima.
 Nejvíc mě, ale mrzí, že nesmím cvičit! Já, která poslední dva roky cvičím 5x týdně a předtím jsem chodila do posilky a na power jogu a pilates a spining teď nesmím cvičit. Doufám, že se to spraví, a že budu moc začít co nejdřív zase cvičit.
Já vím, člověk si to nesmí připouštět, ale napadají mě děsivé myšlenky, typu, že mám rakovinu a podobný nesmyly. Je pravda, že většinou mě bolí záda, od toho jak tahám těžký věci, protože u nás v rodině si dost lidí myslí, že jsem rambo, protože mám skoro metr osumdesát a k tomu teď 76kg ale bývali doby kde jsem měla i 88kg takže jsem klidně mohla s pole navozit v kolečkách 80 pytlů s bramborama kdy každej pytel měl dobrých 60-70kg a pak je ještě nanosit do sklepa.... o tom jak poslední dva roky o prázdinách makám na rekonstukci našeho dvoru ai nemluvím. Za to si můžu sama teoreticky, když pominu fakt, že u nás nesmíte říct ne, že něco neuzvednete nebo nebudete dělat páč je to těžký, ale co v těch ostatních případech kdy mě záda bolí a nemusím nic dělat těžkýho? Jak si mám vysvětlit tuhle bolest. No asi nemá cenu tady polemizovat, budu si muset počkat do příštího týdne.

1 komentář:

  1. Tak doufám, že se záda rychle spraví! Sama to znám, ale mám to díky tělocviku a debilnímu kotoulu vzad, kdy jsem si nalomila dva obratle a nějakým zázračným způsobem vychýlila páteř doleva. Pak dej určitě vědět! :-)

    OdpovědětVymazat