čtvrtek 30. srpna 2012

Bydlení v Brně?

dneska už druhý článek. Zajímavé. Ani pořádně nevím o čem to má být, jenom mě tak napadlo, když se blíží září, že se budu stěhovat do Brna, zase a pak stěhování v Brně s jednoho bytu do dalšího už třetího u mě, ale to bude až v prosinci takže času dost. Spíš si dělám starosti s tím jak zvládnu bydlet se třemi spolubydlícíimi, protože od letoška mám prezenční studium, zatím co do teďka jsem měla jenom kombinované, takže jsem v Brně byla jenom 3 dny v týdnu jednou za 14 dní. Tedka tam budu třeba 14 dní v kuse. Jo je fajn, že v pokoji jsem se segrou, ale i tak já jsem samotář, introvert a energii, dobíjím v samotě svého pokoje. Jenže tento klid končí od 17. září co začíná semestr. Bojím se toho, že tam bude ponorka, a že i když jsem nekonfliktní a raději ustoupím se hádat budu hlavně s Davidem, je to debil.  Fakt mě to děsí, že budeme 4 ve 2+1, když máme průchozí pokoje a vždycky když chci projít do kuchyně nebo prostě odejít z bytu tak musím přes jeho a Magdin pokoj.
Na začátku když se přistěhoval (letos 1.března) to vypadalo, že je fajn, normální kluk, ale ukázalo se, že je divnej, pořád kouká na House čímž mi ho úplně zhnusil a to jsem dokázala koukat na House hodiny, dokonce jsem si koupila knížku o Hughu Lauriem, když zrovna nekouká na House tak paří hry na notebooku btw. má tři notebooku jako by jeden nestačil.:D Mě by to nevadilo, kdyby to všechno nedělal do třech ráno a nešlo slyšet všechno co si pouští do sluchátek. :D nějak nepochopil význam sluchátek.

Doufám, že brzo najdem novej větší byt, kde budou neprůchozí pokoje, abych vždycky když někam jdu nemusela přes jejich pokoj. Nejlepší by bylo najít 3+kk, neprůchozí pokoje, ústřední topení, plastová okna a wc+koupelna zvlášť, nezařízený, v kuchyni stačí šporák s elektrickou troubou a jinak je to jedno všechno jsem si už koupily do stávajícího bytu. Najít takový byt by bylo paráda. Až ho najdem tak bude very happy. Tři plus kk má výhodu v tom, když se chce někdo učit a druhý chce koukat na seriál nebo poslouchat hudbu tak může jít do kuchyně, která je spojená s tím třetím pokojem, kde si chceme se segrou pořídit gauč a udělat s toho takovej mini obývak.Navíc neprůchozí pokoje zaručují, že nikoho nevzbudíte, když budete dlouho vzhůru, kvůli učení nebo v našem případě když jdete kolem jedné ráno na záchod, nebo uvařit další kafe.Těším se na to období, jak už budem zařizovat novej byt, a budem se segrou moc jet do Ikei nebo do Nanu Nana ve Vaňkovce, kde jsou super věci. Strašně se těšim, až si koupíme vodní dýmku a taky sochu Buddhy, která bude na horní poličce a kolem ní budou vonné tyčinky. Jejda já se zase rozepsala! :D To jen dokazuje jak moc se mi nechce opakovat si francouzštinu a obchodní právo a taky jak se nudím, protože už asi po desáté koukám na Gilmorky. 
No nic musím končit jinak by se z toho stal příliš dlouhý článek o ničem.

Žádné komentáře:

Okomentovat