úterý 4. září 2012

Elie Saab

Jelikož posledních pár dnů, mi přidělalo na čele víc vrásek než další dny a malicherné věci, rozhodla jsem se nafotit pár fotek, které mi zlepšily náladu a aspoň chvilku jsem nemusela myslet, na to jestli je lepší lečit naši fenku antibiotikama a vědět, že se jí zánět dělohy může vrátit s každým háráním nebo ji nechat vykastrovat a myslet na to, že operaci nemusí přežít nebo po jí ochrne na zadní nohy, začne se počůrávat a další možnosti, které nám veterinář vyjmenoval.
 Elie Saab je parfém, který patří moje segrušce, ale jelikož nebyla doma tak jsem ho použila. V pozadí je hromada Elle, které jsem začala kupovat loni, na dlouhé cesty vlakem. Vím, že Elle je v očích čechů považována za nóbl časopis, což nepopírám, ale je tam i plno jiného čtení jako cestování,jídlo, Deník Aňi Geislerové, který mám moc ráda.




 Kromě Elle jsem si poslední dobou našla cestu k Marie-Claire, taky dobrej časopis do vlaku, zvlášť když je výluka...

Žádné komentáře:

Okomentovat