sobota 28. září 2013

Rekapitulace týden II


Fall down seven times, stand up eight !
  
Jelikož je sobota večer, tak bych mohla nějak zrekapitulovat tento týden, protože věřím, že zítřek bude super den, udělám to už dnes.
Tak si říkám, že jsem tu chválu francouzštiny asi minulý týden asi zakřikla, protože hned v pondělí jsem si připadala na jazykových cvičeních jako naprostý debil. Asi si francouzština řekla, že když se už v ní cítím jistější musí mi dokázat, že tomu tak není. :D
No to byl asi nejhorší zážitek tento týden, pak už se to dalo nějak snést, což byla útěcha pro zbytek týdne. Včera jsem měla volno tak jsem vyrazila do města. Musím se přiznat, trošku se stydím, protože za 3 roky jsem nebyla na Špilberku, tak jsem se včera odhodlala, vzala foták a šla fotit na Špilas, protože je z hradu krásný výhled na celé Brno.

Dneska byl těžký den, jelikož studuji dvě vysoké školy, měla jsem dneska výuku, celý den jsem poslouchala o tom jak být správným manažerem, což bylo takové opáčko za střední. Nedověděla jsem se nic nového, akorát jsem si říkala, jak jsou někteří lidi tupí, asi nepochopím jak někdo kdo dělá minimálně 10 let v oboru, navíc studuje ekonomický obor narozdíl ode mě, která studuje práva a obchod, se může ptát na to co znamená SWOT analýza, když s ní dělá furt v praxi. Víte jak, pochopila bych, že by se ptal někdo kdo šel na vysokou, rovnou ze střední školy, gymnázie a o praxi nezavadil, jak já nebo moje spolužačka, ale když v tom někdo pracuje. 
 A co mě dostalo na konci přednášky, že někteří tleskali! WTF? kde to jsem, to mi připadá, jako když čeští turiské tleskají při přistání letadla... 
Další zaskočení dneška, bylo když jsem se divila, proč je nás na přednášce 150, jsem se dozvěděla, že na tuto přednášku sloučily čtyři obory dohromady. Na našem oboru nikdy nikdo netleská, ale ekonomové a další obory jsou asi zvyklí tleskat a pokládat otázky, že něco v učebnici není. Kdyby ti co se ptají, nejdřív prolistovali učebnici tak by zjistili, že je to o dvě strany dál. No zkrátím to, připadala jsem si jak v mateřské školce.

Abych viděla něco pozitivního na dnešku, ráno bylo krásně i celý den byl krásný, miluju tady ty dny, kdy je zima a svítí slunce a listí na stromech začíná žloutnou. Na přednášce jsem se zvládla naučit básničku, kterou mám do fonetiky na příští týden. :)
Strašně se těším na zítřek, protože se mi vrací segruška. Juchuu! po šesti týdnech! Konečně! už se těšim až tu bude a bude spolu seldovat seriály uděláme popcorn a bude spolu kacat dýl, než v smskách, mailech, a po skypu. Musím přiznat, že se těším i na dárky ikdyž předpokládám, že je dostanu až za 14 dní k narozeninám.
 

Cvičení a jídlo. Cvičit jsem stihla jenom v pondělí, pak mě chytly nějak záda a od té doby jsem necvičila... Jídlo je na tom líp, jelikož jsem už v Brně a nemusím jezdit každý den domů a zase zpět do Brna, tak v pauzách mezi přednáškama stihnu něco sníst a když je ta pauza delší tak stihnu jet i na privát a zase zpátky do školy. 
Snad to cvičení bude příští týden lepší, přemýšlela jsem, že až dokončím workouty od Zuzky, že se vrátím zpátky k Jillian, sice miluju Zuzku, cvičím s ní úplně od začátku Bodyrocku, ale momentálně mi Jillian vyhovuje víc, navíc Jillan má hodně cviků na záda.


Žádné komentáře:

Okomentovat