pátek 20. září 2013

Rekapitulace prvního týdne ve škole

Tak nějak bych mohla zrekapitulovat první týden nového semestru. Kde začít? Bylo to jednoduše bláznivé, za tento týden jsem si asi třikrát změnila rozvrh :D doufám, že už se mi ty předměty nebudou překrývat. 
První týden na vysoké, je takový zvláštní, naštěstí není spousta předmětů, takže člověk tam jde tak na jeden, dva denně. 
Nejzvláštnější bylo vidět spolužačky (říká se i na vysoké spolužačky?), byl to takový zvláštní pocit, protože za celé prázdniny jsme se neviděly, ale o to lepší to bylo, protože si máme teďka co říct. 

Musím se pochválit, že francouzština se mi opravdu zlepšíla a dokonce včera ve fonetice mě paní doktorka neopravovala ve výslovnosti, a až na pár situací v týdnu, jsem si nepřipadala na každé přednášce jak úplnej idiot což bylo loni úplně běžné. Dokonce i víc reaguju. V didaktice jsme si dělaly test, měly jsme se zařadit do skupin podle úrovně jakou si myslíme, že máme a mě vyšlo, že jsem zhruba na úrovni B1-B2 sice bych už podle předpokladů měla být někde mezi B2-C1, ale jsem na sebe pyšná i tak, protože loni jsem měla úrověň určitě nižší tak A2 maximálně. Takže moje prázdninové učení k něčemu bylo, příští týden bych měla dodělat druhou učebnici On y va, a chtěla bych se pustit do třetí, ikdyž asi kvůli škole už to nepůjde tak rychle, ale ve volném čase bych chtěla udělat aspoň jednu kapitolu. 

Nevýhody tohoto týdne, skoro vůbec jsem nepila a nejedla a necvičila, a ještě je tu to dojíždění, které jsem musela tento týden vydržet, jelikož rodiče byli na dovolené a já jsem musela hlídat naši fenku. Dojíždění vlakem hodinu a půl každý den do školy a zase domů, je vyčerpávající a taky velmi časově náročné. Tak třeba čtvrtek byl asi nejhorší a nejnáročnější dnem v týdnu. Mám přednášku v 8:25, když budu v Brně tak budu vstávat asi 7:15 a všechno stihnu v pohodě, jelikož jsem, ale byla doma tak jsem vstávala v 4:15, abych stihla vyvenčit Emču, posnídat, nachystat si jídlo na celý den, které jsem pak stejně jedla až v 18h večer při zpáteční cestě domů a pak včas vyjít z domu, abych došla na nádraží, a nedobíhala za vlakem, pak cesta vlakem, takže do Brna jsem dojela tak akorát v 8h ráno, a měla jsem 25 minut, abych se dopravila šalinou do školy. Jak řešíte pitný režim a jídlo ve škole? Cvičení asi nebude takový problém, od příštího týdne, ale to pití a jezení mi dělá problém, když nejsem doma. Sice si dělám jídlo sebou, ale když mám mezi přednáškama 10 minut a musím se přesouvat z budovy na budovu, tak ten čas není, spíš není.

První týden ve škole, byl fajn, ale uvidíme co přinesou ty další týdny. Jdu se teď dívat na nějaký francouzský film, abych Vám o něm mohla pak poreferovat. :) 
btw. včera jsem se opět dívala na film Paříž, na který jsem už psala reference a nějak se zase zamilovala do Paříže, ty záběry, kterou jsou ve filmu jsou úžasné. Celý den poslouchám soundtrack k filmu, který jsem našla na Youtube, a aby toho nebylo málo, tak se film odehrává na podzim ♥ 
Mon dieu, j'aime Paris en automne! Paris est splendide dans chaque saison. ;)

2 komentáře:

  1. Ahoj, to šachování s rozvrhem znám moc dobře, na jedné škole nám ho zadávají a mění sami, na druhé si ho musím seskládat sama..letos nám to měnili už asi 6x, takže nedělám nic jiného, než volám do školy a řeším hodiny a volné učebny:D Co se týká toho jídla, tak máme vždycky 2 hodiny v kuse a pak 15 min přestávku..ne vždycky se stíhám přemístit do jiné budovy tak rychle, takže občas jím svačinku na etapy i v hodině:D to je ta lepší varianta, kdy mám třeba udělanou bagetu z domu a můžu si prostě občas kousnout..ta horší varianta je třeba jogurt s ovocem a sušenkama, nebo normální jídlo typu maso a rýže se zeleninou, to pak do sebe hážu během těch 10ti / občas 5 minut a je mi z toho pak blbě:/ ale hlady zase být nechci, tak mi nic jiného nezbývá:D pití je v pohodě, to si dolívám vodu vždycky v koupelně:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě s tím jídlem, já třeba mám na dopoledne banán nebo corny tyčinku to se tak ještě nějak dá sníst za pochodu, ale když mám na oběd nachystanou krabičku třeba s brokolicí nebo nějake salát s tofu, kuskus, bulgur... tak to se prostě jíst nedá navíc když to sním moc rychle tak je mi taky blbě :( no a na hodině si to neumím představit, že bych jedla to by mě vyhodili ze třídy. Jinak děkuji za komentář.:)

      Vymazat