čtvrtek 26. září 2013

Umění vybrat

Dneska mám pro vás malý typ. Když tak každý den několikrát jedním šalinami do školy a zase zpět a kamkoliv jinam, tak většinou nevím kam s očima, protože se mi nechce dívat na lidi kolem mě, většinou svůj zrak namířím někam ven ze šaliny, nebo nahoru kde jsou umístěné reklamní letáky.
Věštinou mě tam nic nezaujme, ale dneska jsem tam zahlédla leták na stránky www.umenivybrat.cz kde se můžete dočíst o tom, jak správně vybrat ekologiské výrobky. Mě osobně nejvíc upoutala odrážka na výrobky netestované na zvířatech. Je sice pravdou, že Evropská unie zakázala testování na zvířatech, to však neznamená, že firmy nemohou práci zadat mimo EU a tak to i mnohdy dopadá. Na těchto stránkách najdete užitečné rady čeho se vyvarovat při nákupu a co by všechno měl šetrný výrobek obsahovat, a jak by měl být označet. 

Žádné komentáře:

Okomentovat