úterý 24. září 2013

Hon za dokonalou kabelkou

Hon za dokonalou kabelkou je pro mě jako bojovat s větrnými mlýny. Nikdy nenajdu tu pravou, tu jedinou, do které by se mi vešly všechny věci. Kabelku která by se mi líbi svým tvarem, barvou. Tu do které bych se zamilovala na první pohled. No jelikož takovou kabelku asi nikdy nenajdu, snažila jsem se dneska na České, alespoň o to, aby se moje nová kabelka nejvíce podobala vysněnému cílu. 
 Po dlouhém bloudění po obchodech jako Lindex, H&M, Camaieu, Zara, Ann Christine, Taily Weijl jsem jako naprosto zoufalá, že nikdy svou kabelku nenajdu a budu muset babičce vysvětlovat, že jsem si k narozeninám nic nevybrala, jsem zabloudila do Reservedu. V přízemí se mi nic nelíbilo, ale pak mě napadlo, že ve druhém patře, kde je spodní prádlo by mohli mít i kabelky a ono taky, že jo. 
Měli a hodně, nevím, jestli se to dá tak nazvat, ale byl to kabelkový ráj. Tak jsem si konečně mohla vybírat nejdřív jsem ji neviděla, v tom množství kabelek, ale pak jsem ji uviděla. Nádhernou černou kabelku, která  nestála majlant, a která mi teďka, když jsem si ji koupila připadá, jak kdybych sebou tahala příruční zavazadlo. :D Je velká a nádherná, vleze se do ní můj notebook, sešit do školy A4, učebnice a další potřebné věci co sebou furt tahám.  






Žádné komentáře:

Okomentovat