středa 28. srpna 2013

Tak jsem ji dostala

Moc častu tu nedávám na odiv, co jsem si koupila, nebo co jsem dostala, ale dnešní kniha sem prostě patří. Všichni zapalení fitblogeři jistě pochopí mé nadšení.  Chtěla jsem ji od chvíle, kde se o ní zmínila Nikki na svém blogu. Tak jsem se o ní zmínila mamince někdy na začátku prázdnin, a maminka jako správná knihovnice nelenila a objednala mi ji,jenže jelikož jsou prázdniny tak to prý nešlo nějak objednat a měla mi být objednána až někdy v září, takže bych ji dostala zhruba na narozeniny. Ale světe div se, ono to nějak šlo a tak jsem dneska dostala. Popisovat jakou jsem z toho měla radost nebudu, bylo by to na další článek. :D
Nemůžu se dočkat až se do ní začtu, samozřejmě předtím ještě musím splnit úkoly do francouzštiny, ty za mě nikdo nenapíše. Holt nejdřív práce a pak koláče. Jdu na tu francouzštinu, abych to měla co nejrychleji hotové a mohla číst. 


3 komentáře:

  1. Knížka je hodně zajímavá, ale mě osobně se teda jídelníčky nelíbily, umřela bych hlady:/ každopádně informace jsou tam super, tak přeji hezké čtení!=) mimochodem film (plan parfai) už si stahuju, takže děkuju za tip, Dianne mám moc ráda:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo ! a ten parfém od E.Saab mám, voní naprosto dokonale!:) a máš moc hezký blog, objevila jsem ho bohužel až teď:)

      Vymazat
  2. Moc děkuji za pochvalu, že se ti líbí můj blog:) Knížku už jsem dočetla, a jídelníček mě taky nenadchl, protože je pro masožravce a to vegetariána nikdy moc nepotěší :D Elie Saab voní božsky.

    OdpovědětVymazat