úterý 27. srpna 2013

Úterky francouzského filmu VII

Tuto složku jsem dlouho zanedbávala, ne že bych se na francouzské filmy nedívala, právě že dívala, ale nepsala jsem o nich. Styď se black-ladybid! 

Dnešní film mě v mnohém překvapil. Asi bych na něj nepřišla, kdyby mě asi v sobotu napraštila do očí upoutávka na Chanel na Youtube, ve kterém je novou tváří Diane Kruger. To by nebylo tak zvláštní, ale já jsem zjistila, že Diane Kruger mluví plynule francouzsky, protože nějakou dobu studovala v Paříži. 

Tím to úvodem jsem chtěla říct, že film, na který jsem se dívala včera v noci, a u kterého jsem se nesmírně nasmála je Un plain parfait - Perfektní plán, v hlavních rolích s Diane Kruger a Dany Boon. 

Film je ve zkratce o tom, že všechny ženy v Isabellině rodině jsou prokleté. A to tak, že jejich první manželství vždycky krachne. Isabella, která už 10 let chodí s Pierrem, se tomu to chce vyhnout, a tak jí sestra najde, nějakého danského mladíka, kterého by si mohla vzít, za pár minut se s ním zase rozvíst, a spokojeně odjet zpátky do Francie a zde si vzít Pierra. Osud tomu však chtěl jinak a tak se Isabelle změní život a ona zažívá neuvěřitelné zážitky se svým prvním manželem. :D

Film se mi líbil celý, byl tak vtipný, přesně jako francouzské filmy jsou, nenucené sice víte, že je to romantická komedie, a že to pravděpodobně skončí happy endem, ale není to tak průhledné jako americké filmy. 
Musím ale říct je jedna scéna mi přišla trošku nechutná...byla to scéna, kde jí tu kozí polívku :D  víc už nebudu prozrazovat, jinak bych zas vykecala všechno. 






 Diane vypadá tak dokonale a francouzsky!

Žádné komentáře:

Okomentovat