sobota 24. srpna 2013

Snídaně

Pár fotek mých snídaní

 Celozrnný toust ve vajíčku a skořici osmažený na pánvičce s ovocem co dala zahrádka. recept od Zuzky Light

Moje první ovesná kaše, tím první nemyslim, že bych ji jedla poprvé v životě, ale poprvé sama uvařila :D jím kaše všecho druhu už dlouho, ale vždycky ji připravoval někdo jiný. Fotku jsem pořídila někdy na začátku prázdnin. Ovesná kaše, mandle, červený a černý rybíz, skořice.


Moje páteční snídaně, jak vidíte ve vaření kaše jsem se už na konci prázdnin docela zlepšila, sice pořád mi nejvíc chutná kaše od segrušky, ale i ta moje je dobrá. Na zahrádě, už dozrávají ostružiny a borůvky také pořád ještě jsou, dale jsem přidala trošku kešu oříšků. Jejda až teďka jsem si všimla, že jsem zapomněla na skořici. :D :D


Moje dnešní snídaně, jelikož nemám doma arašídové máslo, a tatínkovi jsem zakázala výrobu domácího, protože ho vždycky za den sníme, tak jsem si dala na kaši kousíček normálního másla. Snad mě to nezabije pro jednou. :D

 

Moje snídaně někdy v březnu tušim. Tuto inspiraci mám také od Zuzky, když ještě působila na Bodyrocku, tak v jednom videu, říkala, že každé jídlo by mělo mít ovoce i zeleninu, a měla tam nějakou podobnou snídani, už si to přesně nepamatuji, ale ve své snídani měla řapíkatý celej, hrozny a banán, skořici. Moje verze je řapíkatý celer, borůvky, jahody, banán, skořice. Mňam.

2 komentáře:

  1. mňam to vypadá všechno skvěle! letos se mi podařilo si nasbírat a zamrazit pár krabiček ostružin, takže budu určitě taky přidávat do snídani :)
    p.s. děkuji za following :)

    OdpovědětVymazat