středa 27. března 2013

Úterky francouzského filmu V

Ahoj všem:)

týden se s týdnem sešel a já jsem včera večer, hned potom co jsem se dodívala na The Biggest Loser 14. serii zasedla k úžasnému filmu, který byl s filmován podle předlohy. Tím filmem není nic jiného než Nedotknutelní (Intouchables). Je pro mě těžko uvěřitelné, že tento film byl natočen podle skutečné události, protože moc často se nestává, že by někdo zaměstnal, člověka, který bydlí na periferii Paříže, kde je to dost krušné, lidé s této části nedostávají moc často takovou příležitost na dobře placenou práci, většinou skončí jako úklidová četa nebo další podřadnou práci nebo práci neseženou vůbec. Tím chci říct, že to bylo velmi ušlechtilé přijmout člověka, kterému už od prvního pohledu čiší s očí průšvih. 


Zdroj
Mě se film moc líbil, je to krásný příběh dvou protikladných lidí, kteří se spolu snaží najít cestu jak spolu žít. Zažívají spolu úžasné situace, které asi když se staly nebyly k smíchu, ale mě to bavilo. Například ta scéna jak vybírají ten obraz, na kterém je jenom stříkanec červené barvy a stařík Phillip to považuje za umění a Drisse mu na to řekne, že to vypadá jak stříkanec, když vás postřelí. Podobných situací je v celém filmu mnoho.  Jelikož nemám ráda, když mi někdo řekne o čem film je tak už přestanu "spoilerovat" a jen vám doporučím, abyste se když budete mít čas a chuť ne film podívali.

Žádné komentáře:

Okomentovat