úterý 5. března 2013

Úterky francouzského filmu

Jak již jsem psala v předchozím článku, musím hodně cvičit francouzštinu a zlepšovat se. V minulém článku jsem si také dala za cíl shlédnout každý týden alespoň jeden francouzský film. Říkala jsem si, že nejlepší bude, když každý týden budu jsem na blog psát jaký film jsem zhlédla, protože mě to donutí se na nějaký podívat.
Nečekejte tady nějaké dlouhosáhlé recenze o filmu to si můžete přečíst na čsfd nebo kdekoliv jinde na googlu... Navíc stejně ani recenze psát neumím buď se mi film líbí nebo ne.

Tak tedy, začala jsem minulý týden a to filmem L'Arnacoeur v češtině znáném pod názvem (K)lamač srdcí. L'arnacoeur je typická francouzská romantická komedie v hlavních rolích Romain Duris a Vanessa Paradis. Nechci tady moc spoilerovat, protože to sama nemám ráda, když mi někdo řekne o co ve filmu jde, ale celý film nějak tušíte jak to skončí. Já osobně jsem se nemohla vynadívat na Romaina Durise. Pokud jste to tedy ještě neviděli, tak neváhejte a koukně na to.
zdroj google


2 komentáře:

  1. Tenhle film jsem viděla, tady tahle žánry a i typy filmů mám ráda, ale zrovna tenhle moc nemusím. Paradox trochu :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě se líbil i když je pravda, že francouzské kinematografie už viděla i lepší filmy. Jinak já na to koukám spíš, protože je to ve francouzštině tak procvičuju, procvičuju:)

      Vymazat