neděle 17. března 2013

Detox II

loni na konci dubna, jsem podstoupila detoxikační kůru podle knížky od Mančingové. Musím říct, že to bylo jako zázra, co se se mnou stalo za 28 dní. Celý detox jsem vydržela bez hřešení  a teď ho držím po téměř roce znovu. Mám za sebou první týden, ten je nejhorší, další týdny jsou jen a jen lepší. Jediné co se pro mě změnilo je, že od loňského června nejím maso, takže doufám, že když maso, které je od konce druhého týdne nahradím tofu a tempehem, že to bude dobrý.
Proč to, ale píšu za prvé jsem na sebe hrdá, že jsem nehřešila ani když jsem detox držela poprvé a nehřeším ani teď, výsledky se totiž dostaví. Za druhé když jsem si hledala na googlu nějaké reakce na tento detox, spousta žen, tam v diskuzích psaly, že to co zhubly zase nabraly zpět já jsem přibrala pouhé kilo a to si myslim, že jsem ho přibrala o zkouškovim.  Za třetí je to jediný způsob jak něco zhubnout pro mě. A vím, že ti kdo to budou možná číst si řeknou, že to jde i jinak, ale u mě to nejde, zkoušela jsem jíst malé porce 5-6x denně, zkoušela jsem jíst dělenou stravu a nevim co ještě, cvičím podle Zuzky, chodím na bazén,skáču přes švihadlo udělám 1000 za 10 minut, když můžu jdu raději pěšky než se tlačit v šalině, navíc Vepřov je tak malý město, že tam nemá ani cenu jezdit MHD, než by přijel autobus tak už dávno jsem tam kde mám být, každopádně nic nezabíralo a jelikož jsem byla loni, už vážně zoufalá tak jsem to zkusila a ono to zabralo, takže teďka to podstupuji znovu.  Ono to ani není žádná dieta, je to detox po kterym teprve začíná 3 měsíční redukční dieta. 
zdroj


Od zítřka bych chtěla, začít cvičit s Jillian, vybrala jsem si jak jinak než tak oblíbený mnohými blogerkami 30 days shred. No uvidíme jak mi Jill nakope p*del.:) 

Kdybych mla zhodnotit klady a zápory tohoto detoxu, tak klady jsou určitě zhubnutá kila, mě se podařilo zhubnout 5kg za 28dní, dalším kladem je, že se člověk vyčistí, zlepší se mu pleť, přestane byt tak unavený což já jsem byla před tím skoro furt jako šlofíka po obědě jsem neodmítla nikdy.
Zápory je to finančně trošku náročnější, člověk sice jí jenom zeleninu, převážně ale i ta něco stojí, pak je tu časová zátěž na přípravu, ale všechno se dá zvládnou, většinou jsem si všechno chystala předem, co šlo uvařit dřív jsem si uvařila. 

A na závěr takové zamyšlení, co mě teďka napadlo. Je až neskutečné co jsme ochotné udělat pro to, abychom byli štíhlé, ale je to opravu nutné, budeme pak opravu štastnější, budeme se víc smát, bude pro nás svět krásnějším místem nebo jsem se nechaly tak zblbnout modními časopisy a televizí a nevím už čím dalším. Říkám si jestli, v momentě kdy uvidíme na váze jak ručička ukazuje to číslo, které chceme vidět, nebo až příjdeme do obchodu a oblékneme kalhoty velikosti 34-36-38, jestli všechny naše problémy najednou zmizí a my budeme úplně nové osobnosti, které nic netrápí, které mají skvělí život. 
Já vím, asi to moje zamyšlení z ní strašně divně, ale opravu by mě to zajímalo, protože ikdyž jsem za rok zhubla 10kg a další kila půjdou dolů, nepřipadá mi, že bych se víc smála, problémy se mi vyhýbali, kluci by po mě šíleli, všechno je skoro při starém akorát kromě velikosti 44-46 oblíkám velikost 40. Těm kdo todočetli až sem gratuluji:)

Žádné komentáře:

Okomentovat