středa 20. března 2013

Úterky francouzského filmu IV

Ahoj všem:)


plakát k filmu  zdroj
včera bylo úterý, tak dneska jsem tu s francouzským filmem. 
Bohužel jsem včera žádný film neviděla. 
Styď se black-ladybird! To ovšem neznamená, že nemůžu napsat o filmu, který jsem viděla nedávno. Jedná se o film Ježek (Le hérisson). Tento film jsem shlédla až potom co jsem si přečetla knihu, která se jmenuje S elegancí ježka a napsala ji Muriel Barberyová. Tato kniha byla přeložena do více jak 30 jazyků a stala se bestsellerem. Jak už to tak bývá knížka se mi líbila víc než film. Nemůžu říct, že by film byl špatně natočený výběr výběr rolí byl podle mě správný a charakterově to odpovídalo, ale něco tam chybělo, možná to bylo tím, že do žádného filmu se nevlezou všechny scény s knihy.Možná potom jak jsem byla unešená z knihy byl film trošku zklamáním. Osobně nikdy u filmu nebrečím, ale knížky to je jiná to brečím skoro u každé,  tato kniha nebyla vyjímkou.Proto vřele doporučuji  knihu i film.

Přebal knihy 
zdroj


2 komentáře: