středa 13. března 2013

Úterky francouzského filmu II a III

Ahoj všem:)

minulý týden jsem zapomněla napsat, tak to musím napravit teď a rovnou napíši i o včerejší kulturní zážitku. 
Tak tedy minulý týden jsem se dívala na Wasabi. Zbožnuje ten film viděla jsem ho už tolikrát, že ho umím na zpamět. Pokaždé když ho vidím i po tolikátém přehrání se směju jak kdybych ho viděla poprvé. Ve francouzštině jsem ho viděla zatím jenom 2x a musím říct, že jsem si to užila, protože slyšet originální hlas Jeana Rena je krásné.  Pokud jste tento film zatím neviděli tak vřele doporučuji, je to taková oddechovka.



Včerejší kulturní vyžití bylo divadelní představení v divadle Reduta tady v Brně. Představení se jmenovalo Jules a Jim a vůbec jsem netušila o co mě bude čekat na představení. Jediné co jsem věděla, že je to hra od francouzského autora. Tak dobře jsem se už dlouho nebavila, herci byli zábavní všechno zvládali s takovou lehkostí, že jsem si chvilku příla být s nimi na jevišti. Z celého předsvatení sálala pozitivní energie a čas uběhl tak rychle, že jsem si ani nevšimla, že už je skoro 9 když představení končilo. 
Pokud jste z Brna nebo bydlíte někde po blíž a chcete se zasmát tak běžte na toto představení a dobrou hodinu budete skoro padat smíchy ze židle :D Pro lepší výhled doporučuji sednout si do první ředy.:)


Žádné komentáře:

Okomentovat