středa 22. ledna 2014

Le nouveau moi

Ahoj všem,

už jsem dlouho nenapsala. Zase. No co se dá dělat, všichni víme, že zkouškové je náročné období a ti z nás, kteří ho berou aspoň trošku vážně nedělají nic jiného než se snaží narvat si ty informace, co jsme měli vstřebávat celý semestr, za noc do hlavy. :D Samozřejmě nemůže u toho učení chybět kafe, které stejně po pár probdělíchnocích přestane působit. U mě teda stoprocentě už přestalo působit. Každopádně dneska je den kdy se nemusím učit na žadnou zkoušku jelikož další mám až příští týden. Juch. :)

Tak novinky ode mě. Rozhodla jsem se, že jelikož mám nový mobil, do kterého jsem si stáhla aplikace RunKeeper, tak začnu běhat znovu. Běhala jsem o prázdninách a bavilo mě to tak nevidím žádnej problém začít běhat Brně znovu. Nevím proč, ale zdá se mi, že v Brně snad běhá každý. :D Hodně o tom čtu na různých blozích, jak většinou slečny běhají po Brně, nejvíc teda v Lužánkách a pak tak různě po ulicích tak jsem si řekla, že do Lužánek to mám celkem kousek.  Lužánky jsou takovej zvláštní park, vždycky když přes něj jdu, hlavně na jaře nebo v létě tak si připadám jako v Londýně v Hyde Parku nebo St. James's Parku. Miluju ten pocit.


K běhání si musim koupit pouzdro na mobil, abych si ho mohla přidělat na paži.
Další cvičení: plánuju dokončit Body Revolution od Jillian, protože už mi chybí jenom týden. Super program, super trenérka. Jill je přesně taková jak je to o ní říká, na začátku, když jí neznáte ji nemáte moc v oblibě, ale postupně je prostě začnete milovat. ♥  Pak bych se chtěla znovu vrhnout na 6P6W taktéž od Jill plus dokončit Zuzčiny zwow, který jsem ještě neodcvičila všechny.  

Musím se pochválit, že jsem s novým rokem a taky pod vlivem tohoto úžasného, motivačního, pozitivního článku na blogu Růžové pandy konečně napsala Bublině a konfrontovala ji s tím jak se mnou poslední roky zametá. Vy co to tu sem tam čtete, nebo jste nějaký článek, kde jsem ji zmiňovala četly, víte moc dobře, jak jsem na ni nadávala, a jak jsem si to sama pro sebe po všem tom jak se ke mě chovala ukončila, samozřejmě to bylo jenom moje rozhodnutí, protože Bublina potom co mi píše za zprávy za facebook, evidentně nikde žádný problém nevidí, a já jsem ta špatná, že to moc hrotim...
 Líbílo se mi tam, jak Růžová panda, napsala, že nebude udržovat přátelství jenom z nostalgie. A to je ono, udržovala jsem s Bublinou vztah z nostalgie, k tomu co bylo na základce, na střední, kvůli tomu co jsme spoliu zažily a jelikož to se nevrátí, pokud teda někdo nemáte takový ty přetáčecí hodiny jako Hermiona v třetím díle Harryho Pottera.



A co jsem chtěla říct nadpisem? Tento rok budu jiná, budu říkat, že mi něco vadí, v momentě kdy mi to bude vadit, a je mi jedno, že si ostatní o mě budou říkat, že jsem nespokojená, vybíravá a nevim co, protože ikdyž to neřeknu, tak ostatní nebudou vědět, že nastal nějakej problém v Matrixu a zamezím tím vytváření podobných situací jako s Bublinou....

6 komentářů:

  1. Ahoj, budou někdy fotky tvé formy? Taky v Brně běhám a pravidelně cvičím, třeba si někdy můžeme zaběhat spolu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zatím jsem o tom neuvažovala, že bych zveřejnila nějaké svoje fotky, jelikož se strašně nerada fotím... to by bylo fajn jít si spolu někdy zaběhat:)

      Vymazat
  2. Ahoj, práve som našla tvoj blog a musím povedať, že ma hneď zaujal, ako na mňa vyskočilo všetko to Francúzsko. Tiež študujem francúzštinu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, moc si toho vážím, že se ti můj blog líbí, miluji Francii a francouzštinu.

      Vymazat
  3. Běhání je hrozně fajn věc- když se chce, se cvičením to mám o dost horší. S Bublinou mně to mrzí, ale pokud myslíš, že je to správně tak do toho, je pravda, že přátelství z nostalgie by dlouho nevydrželo. A teď se těším jak si přečtu tvé starší články o Francii :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář potěšil mě. :) Já si nejsem jistá, jestli je to správně s Bublinou, jenom už mi došla trpělivost ji omlouvat za to, že se domluvíme na tom, že půjdeme do kavárny, když mi pak půl hodiny předtím než se máme vidět napíše, že je tam zataženo venku a že se jí nechce, nebo mi napíšu uprostřed noci, že je u přítele a že se neuvidíme...kdyby to bylo jednou, dvakrát tak v pohodě, všichni máme dny kdy se nám nechce, ale ona se tak ke mě chová poslední 4 roky co jsme na vysoké a nechápe, že já chci kamarádka, na kterou bude spolehnutí, které budu moct napsat a vědět že se na mě nevykašle, protože zrovna poznalo spoustu nových lidí... pro ni jsem záloha, které může napsat, zavolat, když ti nový nemůžou a ona se nudí, protože nemá v tu dobu nikoho, kdo by s ní šel ven a vyslechnul ji.

      Vymazat