pátek 31. ledna 2014

Le nouveau moi II

Ahoj všem :)


pod článek Le nouveau moi jsem našla komentář, jestli bych nechtěla ukázat nějaké fotky mojí formy. Jak jsem napsala pod tento komentář  žádné fotky nezveřejním, strašně nerada se fotím a nechci litovat toho, že bych to tu zveřejnila a někdo mě poznal, ale nic mi nebrání jsem sepsat míry, váhu a moji výšku. Na začátek bych měla možná říct, ať nečekáte nějaký velký hubnutí, těch pár kilo co jsem zhubla možná ani nespojí za řeč. :)
jedna z nejkrásnejších fotek Zuzky :)

Jak jsem se stala tlustou? Začalo to všechno v pubertě, před tím jsem byla normální celkem štíhlé dítě, ikdyž jsem neměla žádný sport, kromě tělocviku ve škole a jídlo doma taky nebylo extra zdravé. S příchodem  puberta a samozřejmě i se šikanou na základce jsem přibrala z 55kg na 72kg za rok, to mi bylo asi 13-14let a ta váha nebyla konečná. Jak čas plynul a já jsem stále víc ztrácela sebevědomí, nevěděla co sama se sebou, řešila jsem to jídlem jak jinak. Vždycky když jsem měla nějakej problém co jsem kdy měla jsem řešila jídlem, protože tak mi nemohl nikdo ubližovat... a projedla jsem se až k 89kg. Asi nemusím popisovat ty pocity,  že se na sebe nedokážete podívat do zrcadla jak se sami sobě hnusíte....


Jak jsem pomalu dospívala tak jsem se sebou chtěla něco dělat, shodou okolností v květnu 2008 přišla mamka z práce s tím, že jí nějaká spoulupracovnice doporučila jedno fitcentrum u nás ve Vepřově. Po přemluvení rodičů jsem tam tedy začala chodit, a bylo to super, začala jsem cvičit a stala se závislou na spiningu, a józe a běhacím pásu, ale i když jsem trávila ve fitku 2 hodiny denně nemělo to moc účinek, nabrala jsem sice svaly a zhubla si 3kg, ale nebylo to dost, protože jsem nezměnila jídelníček, jelikož u nás doma to nešlo. Snažila jsem se s rodiči domluvit, že chci jíst víc zeleniny a ovoce, dokonce jsem chtěla chodit nakupovat, ale pro rodiče to bylo drahý a nepotřebný.... takže jsem jedla to co bylo doma, to znamená, brmbory, rýže, těstoviny plus nějaké maso, chleba s máslem a salámem, knedlík s vajíčkem, omáčky s knedlíkama, sem tam nějaká zelenina a ovoce, párkrát do týdne ovesná kaše na snídani, ale  hlavně ten chleba byl a je doma na sto způsobů furt, na snídani, svačinu, odpolední svačinu, večeři... 
V roce 2010 jsem začala chodit na pilates, při kterém se mi vytvarovala postava a něco málo jsem zhubla 2-3kg, jenže potom přišly přímačky na vysokou a to pohnojila jako vždy a přijali mě pouze na dálkové studium práv a podnikatelství. Studium fajn, bývala jsem v Brně, jak to šlo, ale jelikož škola byla o víkendech tak jsem přes týden kromě učení neměla co dělat, členství ve fitku zrušený a tak jsem dala šanci Bodyrock se Zuzkou Light, o které jsem věděla už pár měsíců, ale nikdy jsem s necvičila, jenom jsem koukala na Zuzku jak jí to krásně jde.
Takže jsem se do toho pustila a našla novou vášeň cvičení doma a to mi zůstalo až do teď. Neříkám, že cvičení ve fitku bylo špatný, právě naopak bylo super, hlavně teda ta sauna po sportování, ale uvědomila jsem si kolik mě to stálo času a jaký nepatrný výsledky jsem na sobě viděla, se Zuzkou, Jillian, Cassey vidím větší výsledky navíc mi jejich cvičení zabere 30 minut a to je tak akorát doba, kterou jsem ochotná dát cvičení.
Hodně mi pomohl detoxikační 28denní program z knížky Zhubněte jednou pro vždy. Po tomto programu jsem zhubla 6kg, váha byla vedlejší hodně se mi zlepšíla pleť, vlasy, nehty, pročistily se mi střeva což beru jako nevětší plus celé detoxikace, protože čistý střeva jsou základ zdravého těla. Až teprve potom co jsem začala chodit na prezenční studium a jsem tak neustále v Brně, jsem se začala stravovat po svém a hlavně stala jsem se vegetariánkou. Nejlepší rozhodnutí mého života!

K tomu co jsem cvičila nebo co cvičím. Jak už jsem psala cvičila jsem se Zuzkou Light když byla ještě na Bodyrocku, odcvičila jsem snad všechny workouty co publikovala. Hodně jsem skákala přes švihadlo to mě bavilo. Potom co Zuzka odešla z Bodyrocku jsem jí následovala a odcvičila s ní i skoro všechny ZWOW co zveřejnila. Loni jsem dala šanci Jillian a odcvičila s ní 30 day shred, Ripped in 30, půlku 6Week6pack- ty chci tedka začít cvičit znovu, a nakonec loni v říjnu jsem začala cvičit Body revolution, který jsem teď docvičila. Sem tam si dám nějaký workout od Cassey. Loni o prázdninách jsem hodně chodila plavat, zaplavala jsem si  2,5 km a šla z bazénu domů, když jsem měla náladu tak jsem běhala. Nevím čím to je, ale na základce jsem běhání vyloženě nesnášela, a teď se mi líbí.
Momentálně díky zkouškám jsem necvičila, protože se mi to nevyplatilo a po týdením maratonu učení na zkoušky přes noc následné udělání zkoušky, 4 hodin spánku i míň, cvičení, málo jídla a pití jsem v pátek večer byla na umření, úplně vyčerpaná. Takže teď se těším až už to zkouškový skončí, začne nový semestr a já budu moc zase normálně žít.:)

Teďka nějaká čísla:
součastná váha: 76kg
nejvyšší váha: 89kg
konečná váha: 65kg
výška: 177 cm;
součastné míry:
paže: 29 cm
pas: 72 cm
přes břicho: 82 cm
přes zadech: 100 cm
přes stehno v nejširším místě: 61cm
přes lýtko: 36cm
nevyšší míry:
paže: 34 cm
pas: 85cm
přes břicho: 96 cm
přes zadek: 118 cm
přes stehno v nejširším místě: 72 cm
přes lýtko: 43 cm

Žádné komentáře:

Okomentovat