pondělí 23. července 2012

The busiest months

Tuším, že je to hloupé, když jsou prázdniny a blíží se nám konec července teprve, ale já se opravdu těším na podzim a letošní podzim bude opravdu rušný, doslova proletím zářím, říjen bude v tempu rychlého běhu a zastavím se až v listopadu, který by měl být klidnější, než předcházející dva měsíce.

Začnu zářím, které bude opravdu hodně plné. Začátek bude ještě klidný, druhý týden by měl být teoreticky pohodový protože jsem domluvená s babičkou, že před začátkem semestru se tam se segrou ještě na týden stavíme, ale tím oddych končí, protože začnou pro mě nové dva semestry, jedno prezenční studuim, na které se nesmírně těším, ale zárověň se ho děším. Budu mít spoustu nových zážitků z nové školy. Po dvou letech co jsem chodila do školy jen o víkendech budu muset chodit do školy přes týden. Musím si zařídit šalinkartu a taky konečně studenskou kartu na vlak, která mi zaručí, že budu moct jezdit za 56 kč místo 120kč, taky si musím zařídit nové členství v Moravské zemské knihovně za studenských 100kč. Já jsem tak ráda, že budu konečně od zítra normální vysokoškolák, který má tolik možností a hlavně slevy skoro na všechno! Navíc jedu na týden do Anglie a Paříže na konci září. Sbalit si věci, ale budu muset už v prvním zářijovém týdnu jinak nebudu mít šanci to snihnout, jelikož 17. září začíná moje prezenční studium a 22. září v sobotu musím i do druhé školy, takže se dostanu domů nejdřív 28 večer a 29 ráno odjíždím směr Paříž. To bude fakt masakr, ale já se na to těším, aspoň se bude něco dít. 

Strašně moc se těším na podzim. Já ZBOŽNUJI PODZIM. Vím hodně lidí miluje léto, ale já, já zbožnuji podzim je to nejlepší roční období, stejně jak jaro, ale na podzim všechno začíná, teda alespon pro ty školou povinné. Člověk jde do dalšího ročníku, semestru a začne z novu co bylo minulý školní rok nebo semestr je zapomenuto. Záčíná se z novým štítem, elánem a nadějí, že letos to půjde líp, že bude na sobě víc makat. Navíc babi léto je úžasné, už není takové vedro jako v létě, ale přitom je pořád teplo a podzimní slunce má zvláštní kouzlo.

Říjen, můj nejoblíbenější měsíc. Asi tuším, že spousta lidí by se mě ptala, co je tak úžasného na říjnu, vždyť je škaredě a pořád prší. Za prvé, pokračuje ještě babí léto a to až do konce října, kdy teprve přichází ty deštivé chladné dny. Za druhé, letos budu v Anglii. Za třetí, je to měsíc kdy mám narozeniny. A asi bude něco pravdy na tom, že každý má asi nejraději měsíc, ve kterém má narozeniny.
Za čtvrté, miluji podzimní listí, všechno se zbarví do červena, oranžova a žluta a svět je tak barevný, že to ani nejde, aby člověk neměl rád podzim. 
Tak abych se vrátila k tomu jak rychle mi uběhne říjen, takže potom co se vrátím z Anglie budu muset rychle zjistit, co mi za ten týden uteklo ve škole, a budu muset všechno dohnat, navíc budu muset začít psát seminárky na do všech právnických předmětů co budu mít, at se ztoho na konci listopadu nezbláznim. Do toho všeho budu muset přežít 3 rodinné oslavy, protože v naší rodině jsou skoro všichni bud Váhy (já, tatka) nebo Štíři (mamka, babička, sestřenky, děda). Myslím, že budu ráda, že je říjen za mnou a listopad přede mnou.

Listopad by měl být klidnějším měsícem, ikdyž nevím možná nebude tak hektický, ale klidný to nevim, protože budeme hledat nový byt a pak se stěhovat to už je moje noční můra teď, jak to převezem. Budu opravdu štastná, až budem nastěhované a bude to všechno za náma.
Na konci listopadu už se bude blížit zkouškový takže bude nervozní abych dala všechny zápočty z francouzštiny a nevyhodili mě hned po prvním semestru, proto mám v plánu udělat všechno proto,aby se moje francouuzština přes léto co nejvíce zlepšila a pak až budu v Paříži si musím koupit jedno vydání denního tisku ať už je to Le Figaro nebo Le Monde nebo Liberation to je abych uklidnila moje intelektuální já a abych uklidnila svoje umělecké a modní já si musím koupit francouzskou Elle nebo Vogue.






2 komentáře:

  1. Taky si chci koupit Vogue nebo ELLE nebo Marie Claire, asi to zvolím podle obsahu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elle bude asi nejlevnější stoje jenom 2€ a navíc Pařížská Elle je jediná, která se vydává každej týden.

      Vymazat