pondělí 16. července 2012

news?

Takže, těm mála lidem co čtou můj blog,bych chtěla oznámit, že mě přijali na francouzšnu:) Ano, volejte sláva a tři dny se zadujete black-ladybird je konečně na normální vysoké s prezenčím studie. Je to na pedagogické fakultě- obor Lektorství francouzškého jazyka- né že bych chtěla učit, chci dělat překladatelku, ale bohužel na celé Masarykově univerzitě není bakalářský obor překladateství takže po další 3 roky budu studovat na pedáku  francouzštinu, jazyk a kulturu, kterou miluje více než svůj život.  Budu mít šalinkartu za studenskou cenu, budu mít slevu na vlak, budu chodit do menzy, poznám spoustu nových lidí. Těším se na tento nový začátek pro mě, protože poslední dva roky, jsem byla doma, chodila jsem tak akorát jednou týdně do kurzu franocuzštiny a jeden víkend za 14 dní do školy. A to bude z novinek asi všechno.





                                                                                                                                                                                                                                                                                           

Žádné komentáře:

Okomentovat