pondělí 31. března 2014

Run Black-ladybird, Run







Ahoj:)

tak se opět hlásím. Musím se dneska pochlubit, jelikož jsem byla konečně běhat a bylo to super. Vím, že jsem psala už možná někdy v únoru, že chci začít běhat, jenže pak se toho semlelo nějak moc a já neměla na nic náladu, a poslední na co bych myslela byl běh. Jenže jak slunných dnů přibývalo, začala jsem si pohrávat s myšlenkou, že bych mohla jít běhat. Takže posledních 14 dní jsem běhala tak říkajíc "od zítřka". Jenže pak jsem se včera večer začetla do knížky od Jillian Michaels - Bez hranic a Jillian tam říká, ať každý den uděláme něco z čeho máme strach, nebo čeho se bojíme. A tak jsem si řekla co můžu zkazit, maximálně na mě bude pár lidí koukat a buď si řeknou "Bože to je trapka" nebo si řeknou "Bože taky bych chtěla mít tu odvahu vyběhnout a vypadat jako ona" a když jsem si uvědomila tu druhou větu tak bylo jasný, že musím jít běhat.

moje perfektní místo na běhání

Můj první letošní běh nebyl nijak extra. Na první běh si myslím, že 2 km jsou fajn. Celý běh mi trval necelých 25 minut.  A to jsem asi kilometr běžela do kopce, jelikož jsem si blbě vyhlídla terén :D
Na další běh musím akorát ještě sesynchronizovat aplikaci na běhání, protože dneska se nějak nechtěla načíst GPSka. 
Otázky kam dáváte klíče? Mobil jsem držela v ruce a klíče měla v kapsy, ale jak jsem běžela, tak cinkali, a já si  připadala jak v listopadu 89. :D Uvítám jakýkoliv nápad, abych necinkala. 








2 komentáře:

  1. Mám to stejně, také se vždycky přemlouvám a odkládám to (třeba dneska). Dřív jsem měla také problém co s mobilem a klíči, buď jsem cinkala nebo klíče schovávala u domu, teď mám jakousi běžeckou věc (na ruku)na mobil a klíče se tam taky v pohodě vlezou.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za nápad, já si chci taky pořídit ten obal na mobil, co se dá dát na ruku akorát mám trošku menší finanční problém tak netušim kdy si to pořídím. :D

    OdpovědětVymazat