pondělí 7. dubna 2014

Pokroky v běhání

Ahoj všem:)

jak se máte po víkendu. Doufám, že jste si ho užili v rámci možností. U mě to nestojí za řeč, byla jsem u rodičů a to už samo o sobě je dost...
Každopádně, chtěla jsem se trošku pochlubit, jelikož jsem dneska zaběhla svoje první 4 kilometry. Vím, že pro spoustu lidí to není nic velkýho, když denně běháte 10 km nebo se připravujete na půlmaratony a maratony a další běžecké soutěže, ale pro mě je to obrovský úspěch. Za prvé běhám teprve 14 dní, za druhé jako asi většina jsem nesnášela běh v tělocviku ve škole,za třetí i když jsem běhávala o prázdninách doma, tak jsem nejvíc uběhla 2km a za čtvrté jsem si vědoma toho, že až uběhu víc kilometrů budu na sebe pyšná stejně tak jako za ty 4km, takže čekejte další report. :)
Přeju vám úspěšný týden. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat