neděle 30. března 2014

Les petit-déjeuners vegan/Veganské snídaně

Ahojky :)

jak se máte? Doufám, že při tak krásné neděli se máte dobře a že jste si nezapomněli přetočit hodinky. Já jsem zapomněla takže, když jsem se probudila v 9:30 tak jsem zjistila z hrůzou, že je vlastně už 10:30. :D

Dneska bych vám chtěla ukázat moje vaganské snídaně. Tyto snídaně jím s menšími obměnami už asi 2 roky. Co se týká veganství, myslím si, že mi to jde dobře, dokonce je to možná lepší než jsem si myslela. Dneska budu mít svůj 100% vegan den, jinak jsem pořád 100% vegatarián a 80% vegan. Osmdesáti procentní, protože i když hlavní jídla jsou veganská tak pořád třeba na svačinku si dám čerstvý sýr s jablkem a skořicí. Snad i to v budoucnu nahradím něčím jiným. :)




 První snídaně mrkvička, jalbko, brusinky, skořice, trošku agáve sirupu nebo jiného sladidla, ale nemusí být vůbec, ono je to sladký i tak dost.


 Druhá snídaně jablko, hruška, banán, brusinky, mandle, skořice. Snad jsem na nic nezapomněla.

 Třetí snídaně je podobná té druhé, takže banán, kiwi, jablko, jahody, slunečnicová semínka, skořice.



A poslední dnešní snídaně. Ovesná kaše udělaná s ovesného mléka, které Cydney vyrobila v pátek, ozdobená jahůdkami, banánem, mandlemi a skořičí.

Krásnou neděli.:) 

Žádné komentáře:

Okomentovat