úterý 9. října 2012

Zpátky z cest

Dlouho jsem se neozvala, byla jsem totiž na zmiňované náštěvě v Paříži, Londýně a Walesu. Na to jak jsem se na to těšila to nějak rychle všechno uteklo a nějak extra jsem si to ani neužila. Průvodkyně nás honila z jednoho místa na druhé takže vychutnat atmosféru určitého místa opravdu nešlo. V Paříži nás na 5 hodin zavřela do Louvru místo, aby nás provedla aspoň trochu po městě. Né že by mi Louvre vadil, jsou tam krásná díla, ale já bych raději navštívila Musée D'Orsay kde jsou impresionistická díla. Chtěla jsem jít na Eiffelovku, ale museli jsme se rozhodnout jestli chceme na lodku a projet se po Seině nebo na vež, tak jsem se rozhodla pro loďku a byla to hrůza všude miliony japonců, kteří byli dost hrubí a všude se tlačili... Vůbec jsem nebyli u Hotel de Ville nebo Centre Pompidu nebo na Champ Elysées a dalších krásných místech, které může Paříž nabídnout.

Tím skončila prohlídka Paříže. Další dny vezmu jenom v rychlosti, protože pokračovali ve stejném duchu, v úterý jsme přejeli kanál La Manche a zamířili do Bathu. Ve středu jsme jeli do Rhosilli Bay což je přírodní rezervace, odpoledne pak jsme navštívili Ceaphilly Castle. Čtvrtek byl celý v Cardiffu, který mě nadchnul je to město velikosti Brna, ale připomínalo mi spíš svou atmosférou Amsterdam. S Cardiffu si, ale nejvíc pamatuji nákupy v Primarku :D. Poslední den jsem strávila v Londýně, kde to bylo opět skvělé a vůbec navadilo, že odpoledne pršelo a já skoro celá promokla. Nejkrásnější na Londýně byla asi návštěva National Gallery byla jsem tam už po třetí, ale až letos jsem našla všechny obrazy co jsem chtěla vidět. Hlavně jeden z mých nejoblíbenějších Svatba Arnolffiniových od Jan van Eycka a potom Moneta, Degas, Van Gogha.







2 komentáře:

  1. Taky bych jela :) a ty fotky jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) taky bych se tam vrátila, ale už sama, abych mohla jít kam chci. A pochvala fotek mě vždycky potěší.:)

      Vymazat