úterý 23. října 2012

Novinky všeho druhu

nevim o čem přesně chci psát,, asi tak o všem a zase o ničem. :D po návratu z Anglie jsem skoro pořád v Brně, chtěla bych už být taky chvilku doma, mít pro sebe celý pokoj, poslouchat nahlas hudbu, spát v mojí úžasné posteli a nemuset se aspoň chvilku učit...



Jedna pařížská

No abych nebyla tak pesimistická zase, tak jsem se v neděli nadchla pro jeden projekt, který by šel uskutečnit. Jelikož jsem byla o víkendu ve škole a měli jsme Marketing, do kterého musím udělat seminární práci, která bude víc praktická než teoretická, tak jsem byla naštvaná, protože jsem netušila o čem budu psát. 
Letos o proti předchozím dvou rokům, je praktická část stěžejní, jenže já nepracuju, takže bych neměla kde vyplodit jsou praktickou část, tak jsem tedy zašla za přednášející paní a vysvětlila jí svůj problém. Paní se mě pohotově zeptala co ještě studuju a když jsem řekla, že francouzštinu tak mi nabídla, abych psala seminární práci, kde si imaginárně založím svoji firmu na překladatelství až dostuduju. Jsem z toho nadšená, protože ne že bych o této možnosti nepřemýšlela, ale hned po škole zakládat firmu mi přišlo uhozený, ale čím víc o tom přemýšlím tím se mi to zdá jeho nejlepší nápad jaký mi mohl uvíznout v hlavě. 
Jistě jsou tu úskalí typu, kde vezmu základní kapitál nebo kdo mi bude dělat účetnictví, protože mě účetnictví nikdy nešlo, ale i tak je to super a měla bych všechno co bych chtěla, překládala bych pro firmy co spolupracují s frankofoními firmami, a přitom byla dostatečně svým pánem na to, abych mohla cestovat po světě a fotit.  Samozřejmě moje sestra je z toho taky nadšená, takže to založíme asi spolu, včera jsme o tom kecaly snad celej den a už máme všechno naplánovaný, takže teďka zůstává jenom to uskutečnit.
Kolotoč kousek od Eiffelovky

1 komentář:

  1. Popravdě? Tak jsem nad takovýmhle nápadem do budnoucna přemýšlela. Rozhodně to máš dobře vymyšlené. Hold ale základní kapitál je velké zlo, hlavně u s.r.o. :/ Ale tak já si myslím, že když se chce tak jde všechno! :-)

    OdpovědětVymazat