úterý 18. září 2012

První týden v Brně

Mé první dny v Brně, jsou takové zmatené, ale zárověň jsem strašně ráda, že takové jsou, protože poslední dva roky se skoro nic v mém životě nedělo, takže je najednou fajn, že vím, že musím jít na nějakou přednášku, že musím někde být. Je fajn být po dni zase utahaná a usínat s pocitem, že jsem dnešní den nepromarnila. Včera jsem měla schůzku se spolužačkama s oboru, byly jsem na Mendláku v areálu Starobrna a sešlo se nás tam asi devět. Byl to dobrý večer, sice nemůžu říct, že budeme nejlepší kamarádky, ale jsou to mlje spolužačky a určitě budu potřebovat třeba zápisky nebo pomoct a to se hodí. :) 
Dneska to bylo taky fajn, protože moje přednášky dneska odpadly takže jsem měla celý den volno, dopoledne jsem procházela materiály na seminární práci do obchodního práva a potom jsem si opakovala francouzštinu, abych nevypadala na první hodině jako naprostej idiot, ikdyž jsem včera zjistila, že nejsem jediná, která nematurovala s francouzštiny,takže doufám, že jim budu stačit. Je mi jasné, že budu muset makat víc než ty holky co maturovaly s francouzštiny v květnu a měli francouzštinu třeba 8 let, zatím co já jsem se učila francouštinu jenom 4 roky v jazykovce. Pozitivní na tom je, že mě přijali a tak mi to dává naději, že moje francouzština bude muset být na nějaké schopné úrovní třeba B1,B2 neumím to odhadnout. Odpoledne jsem byla s kamarádkou v Mezzanina kafé, je to jedna z nejlepších kaváren v Brně, který jsem navštívila. Pak jsme šly, ještě do Vaňkovky, přesněji do Nanu Nana.
Zítra mám schůzku v knihovně a pak musím ještě jít na studijní, tam zas bude určitě moc lidí, protože všichni potřebujeme studijní potvrzení. A to bude z dnešního hlášení všechno. :)

1 komentář: