neděle 7. června 2015

Malý Londýnský výlet

Ahoj lidičky :)


tak jsem tu zas po nějaké době. Včera jsem byla v Londýně zase. Jela jsem tam kvůli několika věcem.
Za prvé chtěla jsem zjistit, jak dlouho mi bude trvat dostat se do Victoria parku, kde se za 14 dní běží We run London.
Za druhé i když jsem byla v Londýně už ani nepočítám kolik krát, tak jsem nikdy nenavštívila Katedrálu Sv. Pavla ani jsem neviděla Globe.
Za třetí byla jsem si vyzvednout závodní balíček.




Tedy, aby to všechno rozvedla, cesta do parku je pro mě velmi dlouhá, od chvíle co opustím dům v Maidenheadu, před cestu vlakem a následně metrem, a pak ještě asi 20 minut pěšky do parku to celé trvá asi 2h 20minut, což je poměrně dlouho. Jelikož v pokynech pro běh jsem se dozvěděla, že se závod běží v 10:30 a registrace se otevírají v 8:30 tudíž budu muset, buď vstávat v 5h ráno, nebo si zařídit na jednu noc hostel někde poblíž parku. Uvidíme. ;)




Musím, ale říct, že to bylo v pohodě ta cesta, všechny přestupy v metru jsem našla bez problémů, a i park jsem našla celkem lehce. Chvilku jsem se prošla po parku, abych obhlídla terén, pozorovala běžce, a pejskaře, rodiče s dětmi a bylo tam vážně krásně.




Následně jsem jela metrem ke katedrále Sv. Pavla a pak přes Millenium bridge jsem došla ke Globe a vůbec jsem netušila, že vedle Globe se nachází Tate modern, takže jsem si zašla i do galerie. V galerii to bylo úžasné, jako ostatně ve všech galerii, ve kterých jsem kdy byla.Prostě já a umění... sice tomu modernímu moc nerozumím, jsem spíš typ Impressionismus a podobné styly, ale člověk by se měl vzdělávat pořád, takže jsem musela vidět i moderní umění.
Po návštěvě v galerii, byla už na mém "To do listu" jen jedla položka a to vyzvednout si závodní balíček, takže opět do metra a hurá na Oxford street.




Oxford street úžasná ulice, ale velmi špatný nápad ji navštívit o víkende a ještě k tomu v sobotu odpoledne. Všude bylo neskutečně moc lidí, nikam se tam nedalo pohnout. Naštěstí pro mě, Nike Town Store je hnedka na zastávce Oxford Circus, takže jen vylezete z metra a před vámi je 4. patrový Nike obchod.

V obchodě bylo naštěstí všechno v pohodě, takže jsem to měla vyřízené asi za 5 minut. Je zajímavé, jak může organizovanost fungovat a jak na vás můžou být prodavači a zaměstnanci celkově milý a hnedka vám se vším pomoct nebo něco zařídit a poradit vám, když potřebujete. Tohle na Anglii prostě miluji, v Česku jsem se s tím setkala jen málo kdy s takovou vstřícností a ochotou udělat něco pro zákazníka. 

A už jsme na konci mého výletu. Potom co jsem to vyřídila v Nike, jsem byla už celkem unavená a uchozená :D tak jsem jela zpátky domů, kde jsem odpadla jako mrtvola.


Žádné komentáře:

Okomentovat