čtvrtek 25. června 2015

We run London


Ahoj lidičky

tak je za mnou můj první běh. V neděli 21.června jsem si v Londýně ve Victoria Parku zaběhala 10km.




Co Vám budu povídat, bylo to naprosto úžasné, ta atmosféra byla nepopsatelná, přišlo mi to jak nějaký festival a přitom to byl běh.Počasí myslím, že vyšlo dobře, i když v půlce běhu, když na mě svítilo slunce jsem si říkala proč nemohlo zůstat pod mrakem...

Někde tady na té nástěnce bylo i moje jméno. :)

Nevím jestli je tu něco k chlubení, zejména třeba můj čas. Sice Cydney i rodina a kamarádi mě přesvědčují, že můj čas 1h 13minut je naprosto úžasný. No já jsem na sebe víc přísnější a musím říct, že jsem si přála doběhnout pod hodinu, ale byla bych spokojená i kdybych doběhla třeba 1h 3minut.


První fotka je před během, kdy jsem už stála ve své časovém úseku a ta druhá je už po běhu, kdy jsme všechny dostaly tašku z dárečky a následně náhrdelník s přívěškem. :)

Co víc dodat k běhu, no úž vím, že to nebyl můj poslední běh, ráda bych si to v Londýně zopakovala příští rok a ještě k tomu přidala 10km v Berlíně a v Praze. Kdyb mi vyšel i Stockholm nebo Amsterodam tak bych se vůbec nebránila, ale to je všechno ještě ve hvězdách. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat