úterý 27. ledna 2015

Reading

Bonjour a tous :o)


Tento týden pro vás mám spoustu fotek, z mého výletu do Readingu. Všechno to začalo,když jsem zase sledovala na youtube video od Lucky z A cup of style a Natálky z The Nattiness. Obě holky jsou teďka na Erasmu tady v Anglii v Cheltenhamu. Jejich videa jsou vždycky moc pozitivní, tak mi vnukly myšlenku, že bych taky mohla víc cestovat a fotit. Což jsou vlastně dvě věci co mě hrozně baví. 
A další věc, která mě vedla k výletu do Readingu je to, že je tam Primark a Lush a je to jen 20 minut vlakem od M'headu, kde teď bydlím, takže proč jezdit prořád do Londýna, když mám pro mě dva nejdůležitější obchody hned kousek ode mě. :D

Reading je krásné město. Úplně mě dostalo, je tak typicky anglické. Na každém rohu cítítě tu anglickou atmosféru a budovy jsou v tom správném britském stylu. V Maidenheadu kdebydlím já, mi to tak vůbec nepřipadá.  No a co jsem v Readingu dělala. Můžete hádat třikrát. :D Samozřejmě vykoupila jsem Primark a Lush. V Primarku jsem si koupila sportovní obleční, zelenou kabelku, rukavice se sovičkama a šálu a košili, v Lush jsem si pak koupila jenom zubní tabletky Aquatic a Dirty.
A teď už dost kecání tady jsou fotky :)










Žádné komentáře:

Okomentovat