neděle 11. ledna 2015

Ma première semaine

Ahoj lidičky :)

první týden zpátky v Anglii je skoro za mnou, a už abych se pomalu připravovala na ten příští.

Včera jsem se byla projít a vzpomněla jsem si, že v Mark and Spencer mají super arařídové máslíčko. No objevila jsem i maslíčko s kešu oříšků. Nešlo odolat!!! A do košíku jsem taky přihodila úžasný zelený jasmínový čaj. Jsem čajoholik. :D



Datle, nikdy jsem je nejedla, takže jedno z novoročních přecevzetí plnim. Zkusit něco nového splněno. :) K datlím asi jenom tolik, jsou strašně dobré, a hodně, hodně sladké. Mňam.



Co mě včera absolutně překvapilo bylo, že když jsem šla do města, tak už jsem viděla kvést narcisi.
Ano, čtete dobře na začátku ledna v Anglii kvetou narcisy. :D Největší pecka pro mě. :D :D



A nakonec moje krásná taška z Lushe, kterou jsem si sice koupila už před vánoci, ale musela jsem se pochlubit až teďka. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat