neděle 18. ledna 2015

La semaine II

Bonjour á tous :o)

tak je tady můj druhý týden v Anglii.  Týden utekl jak voda,  a já jsem tu s novými fotkami a troškou kecaní k tomu. Přes týden toho moc nafotit, nakoupit, ani napsat nestihnu, ale o víkendu si na to čas vždycky najdu. Pracovně můj týden celkem vyšel, i když paní domácí měla zase nějaké svoje připomínky. Snažím se, si ty připomínky co se jí zase nelíbilo moc nebrat k srdci a prostě to udělám znovu a ona je pak spokojená.... Takže abych si udělala radost, šla jsem dneska do města trošku nakupovat. :o)


 Moje nové, úžasní naušnice z Claire's. No nekupte je když byly slevněné ze 4,50 jenom na libru padesát. :o)  


Další věc, kterou jsem si dneska koupila je tělové máslo ze Superdrug. Původně jsem tam šla s tím, že bych si mohla koupit nějakou rtěnku, protože zatím žádnou nevlastním, jelikož mi přijde, že ve všech vypadám blbě.... no takže jsem si samozřejmě žádnou nekoupila, ale narazila jsem na toto tělové máslo s vůní třešně a makadamových oříšků. A co mě na něm překvapilo nejvíc je, že je Cruelty free. Asi 5 minut jsem koukala jak vyjevená, na toho králíčka s nápisem Cruelty free. :D A bylo jasno, tohle tělové máslo si prostě musím koupit.

Žádné komentáře:

Okomentovat