pondělí 8. září 2014

Bonjour september




Bonjour tout le monde :)

První zářijívý týden máme  za sebou, léto je už pryč. Září bude pro mě zvláštní měsíc. Jak jistě víte, chci odjet do UK pracovat jako home assistant je to něco jako au pair, ale víc se stáráte o domácnost a míň o děti. :)
Koncem srpna jsem dostala nabídky na dvě rodiny v Anglii. Jedna bydlí 30 minut vlakem od Londýna a druhá přímo v Londýně. Bohužel ta co bydlí v Londýně si vybrala někoho jiného nakonec a tu co bydlí mimo Londýn jsem si zase nevybrala já.Naštěstí se na mě usmálo štěstí a hned potom co se stalo v podnělí mi v úterý psali s SA a nabídli mi další rodinku. Rodinka bydlí 20 minut vlakem od Londýna v městě velkém zhruba jak náš Olomouc. Mají dvě děti, holčičku 13 let a kluka 15, dvě kočka. Dcera jezdí na koních a když jsem se zmínila při telefonátu, že jsem nikdy na koni nejela tak se hnedka host mum nabídla, že mě na ně vezmou. Budu mít vlastní pokoj s koupelnou a tv a internetem, "vlastní" auto. Plat je taky celkem slušnej na home assistentu-služku, 90 liber týdně, 360 liber měsíčně což je na naše koruny zhruba 12 500,- měsíčně.


Ano, ano, jak jistě tušíte tuto nabídku jsem nemohla odmítnout. Takže koncem září odjíždím do UK. New expierience coming!

Bude to určitě skvělý v UK, ale pořád nějak nemůžu ze sebe dostat ten komplex z řízení aut a to ani nemyslim na to, že budu řídit v protisměru. :D Je to zvláštní, než jsem dostala řidičák, tak jsem řízení milovala v autoškole, mohla bych jezdit do nekonečna, a pak jak jsem ho dostala, prostě cvak a konec auto je největší děs. Nevadí mi jet autem když řídí někdo jinej, ale v momentě když mám řídit já, tak tep asi 200, v hlavě se mi začnou hodit představy, jak vybuchne motor, a srazim cyklistu nebo chodce. Prostě úplná Sodomakomora. Nějak musím ten strach překonat, zkusím každej večer se jet projet, objet oblok, když nebude na silnicích moc aut a lidi jsou zalezlí doma. A vím, že ikdyž se mi nechce tak musím, jelikož v UK budu řídit každej den a nemůžu tam odjet s tím, že jsem letos vůbec neřídila...

Když ale přestanu myslet na řízení, tak Anglie bude úžasná, když jsem si googlila kde bydlí, tak rodinka má dům přímu u Temže takže budu moc chodit běhat a fotit. Ve městě je pár dobrý obchodů, ikdyž tam není Lush ani Primark tak úplně zapadákov to není. Mají Costa café. Mňam! A nebude problém zajet si o víkendu na návštěvu do Londýna a loudat se po Oxford street, Hyde parkem, Regent's parkem, Covert garden a dalšíma úžasnýma místama v Londýně.:)
Určitě musím jít k domu Freddieho Mercuryho! <3 Kam jsem chtěla jít hned při mojí první návštěvě Anglie v 16 letech, bohužel nikdo nesdílej moje nadšení pro Queen. :D
NEW LIFE COMING/NOUVELLE VIE Á VENIR ....

3 komentáře:

  1. Obdivujem tvoju odvahu! V Londýne som bola nedávno, je to úžasné mesto!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Londýn je úžasné město, dalo by se o něm básnit do nekonečna. :)

      Vymazat