pondělí 5. května 2014

Květnový report


Ahoj všem :)

dlouho jsem se zas neozvala :D no co už, nějak nebylo o čem psát a tady dokončovala jsem vysokou takže poslední zkoušky, psaní posledních seminárních prací. A je to. Dostudováno. Prozatím.
Co k tomu víc dodat, mám bakalářský britský titul. Doma to nikdo neřešil, nikdo mi neblahopřál ani žádný velký oslavy, vlastně žádná. Není se čemu divit tak už to u nás chodí...

V dubnu jsem ztrávila jeden víkend u mojí adoptované tety na chatě a byla to paráda, relax největší. Měla jsem čas hodně fotit.
Taky jsem přečetla trilogii 50 shades of grey. Musím říct, že jsem k tomu měla hodně předsudků, a podle toho co jsem četla recenze jsem to ani číst nechtěla, ale pak jsem si řekla, že bude lepší když si na to udělám názor sama a jsem překvapená, že to nebylo tak špatný jak jsem si myslela. Ano český překlad je hodně chudý jazykově, určitě by to šlo přeložit štavnatěji, ale i tak to bylo dobrý. Když už nic tak Christiane má dobrý hudební vkus. Kromě 50 Shades of grey jsem začala číst i spoustu knížek o běhání, na které chystám samostatný článek. :)


Co dál nového v mům úžasném životě. S běháním jsem se ustálila na 5km, ale neběhám je pořád, někdy jen tak vyběhnu a po 3 km si řeknu, že mi to stačí tak to zabalím, jindy zas běžím víc. Dneska jsem si byla zaběhat až večer svou oblíbenou trasu. Měla jsem jít s kámoškou, ale ta se na mě vykašlala tak jsem běhala sama, to mi vyhovuje víc. I když já nikdy neběhám sama, většinou si představuju jak běhám s Jaredem nebo třeba s Jillian, Zuzkou. Dneska jsem běhala s dvěma krásnýma chlapama, kteří mě dost motivovali, první je samozřejmě Jared jak jinak a druhej je Alexander Skarsgard, za něj může asi True Blood, na který se dívám a nemůžu se dočkat až začne sedmá řada.


Měla jsem možnost vyzkoušet Fitbox a TRX a jsem z toho nadšená. Chápu, že vlna populatity fitboxu proběhla už tak před 4-5 lety, a TRX zhuba loni, předloni, ale u mě je to tak, že když je něco populární tak o to nejevím moc zájem, proto fitbox a trx až teď. Uvidím jak mi to bude vycházet časově, ale chtěla bych chodit každý týden nebo za 14 dní jak bude čas. 

A to bude asi všechno. Užijte si krásný květen. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat