neděle 21. července 2013

Prázdniny se blíží

Ahoj všem,
 
pro některé, prázdniny v plném proudu, moje prázdniny začnou zhruba až za 2 dny:) už se strašně těším. Poslední zkoušku jsem měla v pátek a teďka ještě dodělávám seminární práci a je to. Příští pátek odjíždim do Prahy na koncert Hugha Laurieho a pak v neděli k babičce. Yes! už se strašně těšim, navíc se mi konečně vrátí mé druhé já, z archeologiecké expedice. 
K té babičce jedu sice jenom na týden max. dva, ale i tak se moc těšim budeme zase pohromadě, já segruška a sestřenky.To bude super, budeme kecat o všem možným, dáme si dýmku, a zelenej čajík. budeme chodit cvičit a jíst veganský jídla, poslouchat hudbu, a chodit na koupaliště a do lesa. A všechno bude aspoň na chvilku perfektní a bezstarosté.
Už jsem to psala i v tom přízpěvku před tím, ale musím to napsat i teď, neumím si představit prázdniny bez chalupy a sestřenek a babičky a té pohody, kdy po vás nikdo nic nechce a vy můžete spát jak chcete dlouho, a dělat co se vám zlíbí. 

A pak jak se vrátim, tak budeme se segruškou koukat na seriály, které jsme ještě neviděli, chybí nám Pretty Little Liars dokoukat díly, a jelikož jsem se tak před týdnem zamilovala do Misfits a segruška je ještě neviděla tak se na to s ní kouknu znovu. Pohled na Simona, Nathan a pak i Rudyho mě asi nikdy neomrzí :) Je to skvělej britskej seriál, a asi se ze mě stal anglofil :D ikdyž ním jsem byla od momentu co jsem vstoupila na půdu britského království. ♥ Musím říct, že mi trvalo rok než jsem se na Misfits začala dívat, loni o tomto čase, mi Gia Gianniny poslala odkaz ať se na to podívám, a já jsem odolávala, protože se dívám už asi na 15 seriálů a přidávat další mi přišlo jako šílenství, už tak nestíhám sledovat ty co sleduji. Jenže letos o prázdninách běží jenom PLL a zbytek má premiéru až v září, většina až v říjnu a tak jsem si pustila jeden díl a vypadalo to dobře, ikdyž po prvním dílu jsem zamilovaná ještě nebyla a tak jsem si pustila další a během dvou dnů jsem shlédla první a druhou řadu. Druhá řada byla nejlepší a pak třetí ta byla taky dobrá a předevčírem jsem dokoukala 4 ta mi trvala nejdýl asi týden, moc mě nebavila zpočátku, to byla nuda, ale asi tak od pátého dílu se to rozjelo a začalo to mít ten stejný dobrý drive jako první tři řady, a  poslední díl 4. řady mě zase dostal. Jak je zvykem v Misfits, v posledním dílu umře nejvíc lidí...

K mým cvičebním plánům nevim, jestli jsem to psala ale začala jsem minulý týden cvičit 6week6pack od Jillian a musím říct, že je to fakt super cvičení, sice tento týden mě to dost už nudilo ten první level, ale moje břišní svaly začínají vypadat k světu :D ještě se musím pochlubit myslím, že to bylo v pondělí kdy jsem zahlídla u Bubliny na blogspotu, že udělala zwow 31 za 22:40 tak jsem se na to podívala a zjistila jsem, že je to super ZWOW tak jsem si ho v úterý pěkně odcvičila a nestačila se divit, když můj čas byl 19:10 a to jsem se Zuzkou necvičila dobrýho půl roku. Měla jsem a stále mám neskonalou radost, že jsem rychlejší než Bublina a za Zuzkou zaostávám jenom o 35sec. což není tak špatný.  

No a to bude asi všechno. Brzo se zase ozvu.:)

Žádné komentáře:

Okomentovat