neděle 29. ledna 2017

Projekt I

Ahoj lidičky,


tak se zase po dlouhé době hlásím. :) Jak asi víte, minulý rok jsem absolvovala designový kurz, a proto bych vám dneska, chtěla ukázat můj první realizovaný projekt.

Jedná se o ložnici pro starší paní, která je, ale mladá duchem a chtěla svou ložnici oživit a vdechnout jít nový vzhled.

Na začátku ložnice vypadala zcela obyčejně, byla funkční, ale nebyl v ní žádný nápad nic co by z toho místa udělalo něco víc než jen noclehárnu.








A jak to všechno dopadlo?



Při prvním setkání s paní jsem se jí zeptala, co by chtěla v pokoji změnit, a co by zde mělo zůstat. Po domluvě jsme se s paní shodly na tom, že necháme v pokoji její současnou postel a necháme zde i pohovku a křeslo. A já jí navrhnu novou šatní skříň a taky novou knihovnu. Přidám k tomu nový noční stolek, zrcadlo a osvětlení a vymalovaní a bude pokojík jako nový. :)

Z vzorkovnice, můžete vyčíst jak celý pokoj vypadá, a jaký jsem vybrala nábytek, osvětlení a další předměty, které jsme pak použily i v realizaci.

Pro upřesnění pokoj je velký 2740mm x 3900mm x 2600mm (ŠxDxV)

Celkový pokoj po realizaci vypadá







Musím se přiznat, že jsem z celé proměny, měla nehoráznou radost. Hlavně vidět návrh proměněný v realitu bylo vážně úchvatné, a jen mě to utvrdilo v tom, že miluji, dělat lidem radost a měnit jejich domovy k lepšímu.

Žádné komentáře:

Okomentovat